Aviseringar
Rensa alla

Öppet brev till Åtta


gaah
 gaah
Ämnesstartare

Åtta.
Knarko utsätter användarna för förtryck, han missbrukar sin makt, låser användare utan att följa regelsystemet samt bedriver censur.

Stödjer du knarkos beslut att utan giltiga skäl låsa användare som inte brutit mot några av forumets regler?

Högste överbefälhavare
Muppens befrielsearmé


   
Citera
Åtta

Nej.

Ja.


   
SvaraCitera
gaah
 gaah
Ämnesstartare

Åtta.
Du kan inte ha satt dig in i situationen och händelseförloppet om du väljer att försvara maktmissbruk.
Eller är du inte dne jag trodde du var? Har jag missbedömt dig?

Högste överbefälhavare
Muppens befrielsearmé


   
SvaraCitera

Åhh Åtta, du är tillbaka!!!!


   
SvaraCitera
gaah
 gaah
Ämnesstartare

sluta smöra.
anslut dig


   
SvaraCitera
Åtta

Jag tycker att det är hysteriskt roligt att samtliga inblandade är fullständigt felinformerade om allt. Betraktar situationen och skrattar mig harmynt.

Men bara i ytterligare 5 minuter. Sedan är min rast över.


   
SvaraCitera

Åtta:

allt

Berätta detta allt


   
SvaraCitera

Åtta:

Jag tycker att det är hysteriskt roligt att samtliga inblandade är fullständigt felinformerade om allt. Betraktar situationen och skrattar mig harmynt.

[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Åtta

isola:

Åhh Åtta, du är tillbaka!!!!

Nej. Jag är inte tillbaka. Sade i min tråd att jag bara skulle ta ledigt från administratörsposten ett tag. Loggar fortfarande in då och då för att kolla citeringar och så. Men nu är det så fruktansvärt roligt att se på hur efterblivet alla beter sig, att jag nästan inte kan slita mig.


   
SvaraCitera

gaah:

a smöra.
anslut dig

Ähh smörar inte för nån!
Är inte för barnporr, annars så skulle jag inte säga någonting om muppen kom tillbaka. Vilket hon vet om!


   
SvaraCitera
gaah
 gaah
Ämnesstartare

Åtta:

Jag tycker att det är hysteriskt roligt att samtliga inblandade är fullständigt felinformerade om allt. Betraktar situationen och skrattar mig harmynt.

Nej.
Vad är de felinformerade om?
Knarko låste en tråd och en användare utan skäl, utan vanringar, utan att följa forumets varningspoängsystem.
Sprid inte rykten. Du ljuger.


   
SvaraCitera
Åtta

Budolicious:

Berätta detta allt då

Det är precis sånt här jag hade tänkt hålla mig utanför nu under min ledighet. [sad]

Framtidstron låstes i 24 timmar för att hon skrev en massa skit om Knarko. Har man åtminstone ett öga kunde man se att muppen-grejen skulle blåsas upp till den punkt då alla skulle spamma en massa skit om det i ett par dagar. Därför var en 24-timmars låsning ett försök att kväva skiten i sin vagga, så att säga. Detta var att föredra framför att börja dela ut en massa varningspoäng, i mitt tycke. Nu gick det tyvärr inte så, utan istället avreggade Framtidstron och UMs idiotarmé bestämde sig för att börja skrika om maktmissbruk o.s.v. därför att Knarko LÅST framtidstron helt utan varningspoäng (vilket är exakt det jag förespråkat vid tillfälligt spam eller liknande); dock helt utan att nämna att det var en 24-timmarslåsning. Inte en permanent sådan.


   
SvaraCitera
gaah
 gaah
Ämnesstartare

Åtta:

Framtidstron låstes i 24 timmar för att hon skrev en massa skit om Knarko.

Framtidstron skrev en tråd där det stod att knarko censurera henne.

Hon har inte smutskastat knarko eller bedrivit spam.

Kampen om muppen kommer ni aldrig kunna tysta
dett aär vad som sker när makten försöker censurera sina medborgare.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Åtta:

Har man åtminstone ett öga kunde man se att muppen-grejen skulle blåsas upp till den punkt då alla skulle spamma en massa skit om det i ett par dagar.

Jag kan dessutom intyga att vår organisation föredrar att använda fredliga medel.


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

Åtta:

. Har man åtminstone ett öga kunde man se att muppen-grejen skulle blåsas upp till den punkt då alla skulle spamma en massa skit om det i ett par dagar. Därför var en 24-timmars låsning ett försök att kväva skiten i sin vagga, så att säga.

Men det är ju ett helt idiotiskt sätt att resonera. "Dom som gör fredlig revolution omöjlig gör våldsam oundviklig." som det var någon som sade. Hade det inte varit bättre att i tråden vi hade sätta sig och diskutera att eventuellt låta muppen komma tillbaka istället för att bara låsa och banna?


   
SvaraCitera