Aviseringar
Rensa alla

öppet brev till csn


Ämnesstartare

ni säger:

"du har rätt till studiemedel.
vi tänker ge dig studiemedel.
men vi tänker inte säga när!!!"

jag säger:


   
Citera
Ämnesstartare

alternativt:


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

men vi tänker inte säga när!!!

Ahahahahahah[love][love][love]


   
SvaraCitera

Kan inte någon tända eld på en CSN-byggnad? Bara en liten en? Tror det skulle glädja många (alla) studenter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Ahahahahahah[love][love][love]

jag har 1000 kr och måste tigga pengar av mina päron,
det är ej kul[sad][blush]

Cornucopia:

Kan inte någon tända eld på en CSN-byggnad? Bara en liten en? Tror det skulle glädja många (alla) studenter.

har aldrig tidigare haft problem med dem, men just nu är jag riktigt lack[mad]


   
SvaraCitera

CSN-byråkratin är beviset på att Sverige är den sista Sovjetstaten.


   
SvaraCitera

Skönt att ha ett jobb.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

CSN-byråkratin är beviset på att Sverige är den sista Sovjetstaten.

[bigsmile]

davvelito:

Skönt att ha ett jobb.[smile]

[mad]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

[mad]

[blush]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

det är ej kul

Nej jag vet, jag menade inte att vara skadeglad, det var bara att jag tyckte att sättet du skrev det på var så roligt. Jag har aldrig tänkt på CSN på just det sättet... "men vi tänker inte säga när" hahaha[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Nej jag vet, jag menade inte att vara skadeglad, det var bara att jag tyckte att sättet du skrev det på var så roligt. Jag har aldrig tänkt på CSN på just det sättet... "men vi tänker inte säga när" hahaha[love]

i know[sad]

mm, men blir så irriterad, vad väntar de på? är kursregistrerad och de har bestämt att jag har rätt till pengar och att jag ska få dem någon gång mellan vecka 24-28
har man inga pengar är det stor skillnad på om man får vecka 24 el 28[mad][sad] dessutom är jag mitt uppe i den perioden
jag förstår verkligen inte vad problemet är.... måste vara tards som jobbar där


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

jag förstår verkligen inte vad problemet är

Jag kommer inte ihåg hur det var när jag pluggade, och jag vet inte när 24 eller 28 är, men... är det inte så att man inte får studiemedel medans skolan har uppehåll? Så som över sommarlov?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

är det inte så att man inte får studiemedel medans skolan har uppehåll? Så som över sommarlov?

läser sommarkurs, så jo, jag ska ha pengar, vilket de beslutat att jag har rätt till dessutom.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

vilket de beslutat att jag har rätt till dessutom

Ahhh nu vet jag varför du inte får pengarna. För att den/dom personer som behövs för att börja betala ut till dig är på semester[bigsmile][ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Ahhh nu vet jag varför du inte får pengarna. För att den/dom personer som behövs för att börja betala ut till dig är på semester[bigsmile][ops]

upptäckte att jag inte gjort någon studieförsäkran, vilket jag trodde att jag gjort[sad]
är dock bitter över att de inte kan skriva på sin förbannade sida över planerade utbetalningar om man glömt göra det.
men ja, det var väl mitt fel iaf[sad]


   
SvaraCitera