Aviseringar
Rensa alla

Öppna armar.


MissJanuary:

Hm, menar dock att visa de som förstörde mig att de dom gjort påverkat mig psykiskt. Ja, jag är en sådan person som gärna hämnas på folk när de förstör så stora delar av mitt liv. Speciellt när de gör det medvetet.

Om de gör det medvetet tror jag inte att de blir särskilt förkrossade över att du gör illa dig själv.


   
SvaraCitera

Isotop:

Vi hetsade varandra till att göra typ 10 var under en fylla för en herrans massa år sedan., såg ut som att jag hade böldpest.

Avdelning: svårt att förklara nyttan för förtvivlad mor


   
SvaraCitera

dazed:

Avdelning: svårt att förklara nyttan för förtvivlad mor

Typ som när fick "P12" tatuerat på foten under en fylla, fick gå med strumpor hemma bra länge..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Om de gör det medvetet tror jag inte att de blir särskilt förkrossade över att du gör illa dig själv.

Går inte riktigt att förklara, och absolut inte någgot jag förklarar officiellt. Men får väll se om de går o hitta nå annatsätt att skada sig sj på o klara sig undan från ärr etc.


   
SvaraCitera

hur gammal är du?


   
SvaraCitera

Om man ska ta av sig dömarglasögonen är väl brännskador bland det sämsta man kan dra på sig som självskadebeteende, eftersom de hänger kvar så länge, svider och är väldigt känsliga. Endorfinkicken vid självskadetillfället blir väldigt dyrköpt.

Sedan tar vi på oss glasögonen igen: Det finns antagligen bättre sätt att hantera smärtan. Fundera på att prata med någon professionell.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sunk:

hur gammal är du?

None of your buisness.

Nachac:

Sedan tar vi på oss glasögonen igen: Det finns antagligen bättre sätt att hantera smärtan. Fundera på att prata med någon professionell.

Hm, känner väll en två 'proffs' såattsäga, varav en är min syster. Som jag inte tänker prata med ang dethär. Den andra är min kompis som går igenom en tuff period o de här är nog det sista han behöver höra.


   
SvaraCitera

MissJanuary:

Hm, känner väll en två 'proffs' såattsäga, varav en är min syster. Som jag inte tänker prata med ang dethär. Den andra är min kompis som går igenom en tuff period o de här är nog det sista han behöver höra.

Någon som du inte har en personlig relation till.


   
SvaraCitera

Isotop:

Typ som när fick "P12" tatuerat på foten under en fylla, fick gå med strumpor hemma bra länge..

Klockrent [love]


   
SvaraCitera

MissJanuary:

None of your buisness.

*business

vilken cooling. gissar på 14-15.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sunk:

*businessvilken cooling. gissar på 14-15.

Haha orkar seriöst inte bry mig om stavningen, anledningen till att jag i detta forum gärna inte lägger ut min ålder är för att folk tror att vi unga(dvs vi under 17 typ.) kan ha stora problem. Thing is, att vi yngre också kan stå vid tunnelbane kanten och tänka att hoppa är en väg ut. Vi yngre är inte sådär perfekta glada o lyckliga som alla tror, vi har merproblem än ni äldre tror


   
SvaraCitera

MissJanuary:

Thing is, att vi yngre också kan stå vid tunnelbane kanten och tänka att hoppa är en väg ut. Vi yngre är inte sådär perfekta glada o lyckliga som alla tror, vi har merproblem än ni äldre tror

var får du allt ifrån? jag har själv skurit mig när jag var 16-17. du är sjukt defensiv utan anledning (eller kanske pga erfarenhet), du borde lära dig att det blir jävligt fel om du utgår ifrån att alla vill dig illa eller inte förstår dig.


   
SvaraCitera

Finns väll ändå mer på kroppen än armar.
Dessutom finns betydligt konstruktivare sätt att hantera smärta på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sunk:

utgår ifrån att alla vill dig illa eller inte förstår dig.

Svårtoförklara vad som hänt/händer men allt jag ville ha svar på var om det blir ärr efter, har fått svar o verkar inte vara något rekommenderat. Får se hur jag gör sen dock


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

MissJanuary:

Hm, menar dock att visa de som förstörde mig att de dom gjort påverkat mig psykiskt. Ja, jag är en sådan person som gärna hämnas på folk när de förstör så stora delar av mitt liv. Speciellt när de gör det medvetet.

hämnd är hemskt destruktivt.


   
SvaraCitera