Aviseringar
Rensa alla

Öppna bilfönstret


Ämnesstartare

Öppnar ni bilrutan när någon annan kör för att kyla ner dig men säger åt alla att veva upp dem när det är du som kör och säger att du vrider upp ACn istället?


   
Citera

superpojken: Nej

ac:n gör nedkylningsjobbet mkt effektivare. rullar ner fönstret utav andra anledningar, typ för att känna mig friare o sånt 


   
SvaraCitera

Ja. Alltid. 

Det är jobbigt att köra när fönsterna är öppna. När man inte kör är det skönare öppna pga frisk luft och då skiter man i föraren. 


   
SvaraCitera

De som säger att man ska stänga fönstret pga ACn är dumma i huvudet - bitch, jag öppnade fönstret just för att ACn inte duger Skeptisk


   
SvaraCitera

Tickstart:
De som säger att man ska stänga fönstret pga ACn är dumma i huvudet - bitch, jag öppnade fönstret just för att ACn inte duger Skeptisk

Jag är dum i huvudet. 


   
SvaraCitera

Frågan är för övrigt ganska luddigt ställd. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sanguinem:
Frågan är för övrigt ganska luddigt ställd. 

hur då


   
SvaraCitera

superpojken:

hur då

Egentligen svaren som är luddiga kanske då..

Men "Nej" kan betyda både "Nej, för jag brukar inte öppna fönstret" och "Nej, de brukar inte säga till mig". 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sanguinem:

Egentligen svaren som är luddiga kanske då..

Men "Nej" kan betyda både "Nej, för jag brukar inte öppna fönstret" och "Nej, de brukar inte säga till mig". 

jag vill inte veta ifall någon inte brukar öppna fönstret och säger åt andra att göra det. 

se det mer som ett påstående; passar det in på dig, svara ja och annars nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och det handlar om att DU säger åt dem, inte tvärtom


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Alla bilar har inte AC.


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Säger inte åt någon.


   
SvaraCitera

superpojken: Nej

Istället riktar jag ventilationen åt mitt håll. AC:n är effektivare än att dra ner rutorna.


   
SvaraCitera
mens
 mens

blir irriterad om ngn säger åt mig. vill känna friskt vinddrag. 


   
SvaraCitera

Brukar inte vilja ha rutorna nere när jag kör pga låter så mkt
beror på hur fort man kör dock


   
SvaraCitera