Aviseringar
Rensa alla

Oerfaren gosse behöver lite "råd"


Ämnesstartare

Alright. Behöver lite råd på sexdelen då jag är ganska nervös då det var runt 1 år sedan jag låg senast.

Har legat med 2 st, varav 1 av dom 2 gånger. Alltså 3 gånger totalt. Alla 3 var princip "In med den, pumpa, spruta, klar"

Hur som, har lite "praktiska" frågor.

Har endast blivit avsugen en gång (inte med någon av dom jag låg med), och då jag kom (självklart snabbt som satan) så drog jag fram handen och gjorde en liten "sperma bomb" [bigsmile] samtidigt som jag får ur mig "Jag kommer", då tar hon bort handen min och sväljer skiten. Nice!

Men frågan är, om hon inte vill ta de i munnen, hur gör ni då?

Samma sak vid avrunkning?

Vid själva penetreringen så har man ju antingen gummi eller går lös där inne, behöver man inte bry sig så mycket om det.

Sen är de bara å slänga fram andra "tips" som kan vara värda att ha. Tänkte tag tag i liggandet nu och sluta fega. [bigsmile]


   
Citera
Ämnesetiketter

OerfarenGosse:

Men frågan är, om hon inte vill ta de i munnen, hur gör ni då?

Du frågar henne helt enkelt innan du är på väg att komma vart hon vill ha satsen.. Ses detta som avtändande, chansar du bara och sprutar na i ansiktet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det bästa är att vara ärlig och att kunna prata med varandra om sådana här saker. Men om en tjej inte vill ha det i munnen kanske på magen/ryggen, beroende på ställning osv....


   
SvaraCitera

Om en tjej suger av dig så visar hon ganska snabbt vart hon vill ha satsen. Vill hon svälja så sväljer hon, annars spottar hon antingen ut eller 'siktar' någon annanstans beroende på hur man sitter/står/ligger.


   
SvaraCitera

"Du får den i nyllet"

Tjejer gillar dominanta killar.


   
SvaraCitera

S3ON:

chansar du bara och sprutar na i ansiktet!

du har inte fått ligga mycket i ditt liv va?


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

du har inte fått ligga mycket i ditt liv va?

Bara du som ska vara så präktig hela tiden. Alla!! andra tjejer uppskattar det som S3on skriver...


   
SvaraCitera

dekadent:

Bara du som ska vara så präktig hela tiden. Alla!! andra tjejer uppskattar det som S3on skriver...

Präktig och präktig, jag tog för givet att han blivit stenad till döds om han provat!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

Präktig och präktig, jag tog för givet att han blivit stenad till döds om han provat!

De flesta tjejer hade stenat honom om han så mycket som vågat att fråga om hennes åsikt..


   
SvaraCitera

dekadent:

De flesta tjejer hade stenat honom om han så mycket som vågat att fråga om hennes åsikt..

Alltså, tycker du är lite väl elak som insinuerar att tjejer stenar s3on så fort han ens tilltalar dem!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

du har inte fått ligga mycket i ditt liv va?

Varför ser inte folk när jag försöker vara ironisk? [sad]


   
SvaraCitera

S3ON:

Varför ser inte folk när jag försöker vara ironisk?

du verkar så seriös.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

du verkar så seriös.

När jag slänger ur mig sådant där är jag det inte.. [tired]


   
SvaraCitera

Gör det skönt för henne också. Mycket roligare när fler får njuta mer [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En fråga.jag är 14 år och har runkat från fyran. Jag är rädd för att förlora sex-lusten när jag är vuxen


   
SvaraCitera