Aviseringar
Rensa alla

Oerfaren gosse behöver lite "råd"


somet:

En fråga.jag är 14 år och har runkat från fyran. Jag är rädd för att förlora sex-lusten när jag är vuxen

Det är faktiskt möjligt. Försök att inte runka så ofta och att inte runka till porr. Seriöst.


   
SvaraCitera

somet:

En fråga.jag är 14 år och har runkat från fyran. Jag är rädd för att förlora sex-lusten när jag är vuxen

Sexlust är inte direkt något man förbrukar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men ville bli säker.. saker och ting blev allt mer läskitg när jag tänkte på att man skulle kunna *förlora* sexlust


   
SvaraCitera

Nej man kan inte förlora sexlust, så runka på!


   
SvaraCitera

Kom inte på lösenordet på mitt gamla konto jag skapat denna tråden med, så gjorde ett nytt.

Hur som, fick ligga i helgen och har lite frågor för att få det bättre till nästa gång.

Lå och strulade ganska mycket och jag teasade rätt länge med och smeka henne över insidan av lår osv, när hon tillslut tryckte ner handen rätt mot de nedreregionerna. Lite då och då vred hon då bort sitt huvud lite för och avbryta strulandet, kan det vart för att jag ska arbeta mig neråt med tungan? [bigsmile] Sen, hur ska man arbeta sig neråt? Känns det inte muppigt och bli kysst/slickad över hela kroppen? Vad tycker tjejer oftast när man naffsar runt på brösten?

Körde på rätt länge (full, som tur va. Annars skulle jag kommit direkt) och när det verkade ta sig för henne väldigt bra tryckte jag på hårdare, och jag kom, innan hon. Ska man se till och snabbt dra ut den i sådant läge och börja pulla/slicka? Vill ju såklart få henne och komma. Hellre de än att jag kommer.

Vi "dog" bara, vilket kändes dumt. Men blev väl så av omständigheterna osv.


   
SvaraCitera

OerfarenGosse1:

igt bra tryckte jag på hårdare, och jag kom, innan hon. Ska man se till och snabbt dra ut den i sådant läge och börja pulla/slicka? Vill ju såklart få henne och komma. Hellre de än att jag kommer.

fråga henne


   
SvaraCitera

isola:

fråga henne

Det är sant, det kan man ju gör..

Annan fråga som kanske lämpar sig bättre här. Gummit, var fan ska man göra av det? Jag la de lite försiktigt på golvet, sedan någon timme senare när jag pissa. Men hur gör man med den/dom?


   
SvaraCitera

OerfarenGosse1:

Gummit, var fan ska man göra av det?

Gå och släng det i en papperskorg?


   
SvaraCitera

Troligen är jag fortfarande väldigt naiv när det kommer till sex och så men låter inte allt det du beskriver lite.. mekaniskt?


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Gå och släng det i en papperskorg?

Om man inte har någon papperskorg, springer man iväg rätt från akten? Nja..?


   
SvaraCitera

OerfarenGosse1:

Sen, hur ska man arbeta sig neråt? Känns det inte muppigt och bli kysst/slickad över hela kroppen?

Det är skönt att bli slickad och kysst över hela kroppen, men alla har lite olika erogena zoner så du får testa dig fram vad hon gillar, själv tycker jag om att bli slickad/kysst där jag annars är lite kittlig.

OerfarenGosse1:

Ska man se till och snabbt dra ut den i sådant läge och börja pulla/slicka?

Många tjejer verkar tycka att det är skönare att bli slickad, så har du inget emot att slicka efter att du kommit är det nog väldigt uppskattat.

Kom också ihåg att ingen blir bra på något utan träning och som vilket lagspel som helst kräver bra sex att båda parter sammarbetar och har lite teamplay, så det ligger lika mycket ansvar på tjejen som på dig för att sexet skall bli bra.


   
SvaraCitera

Om du råkar komma innan henne, avsluta in då sexet. ge henne oralsex, pulla henne osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

du verkar så seriös.

Går inte ironi ut på att man ska verka seriös? ._.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OerfarenGosse:

Men frågan är, om hon inte vill ta de i munnen, hur gör ni då?

Jag kommer vart fan jag vill va.

OerfarenGosse:

Samma sak vid avrunkning?

Se svaret ovan va.


   
SvaraCitera

Allina:

Går inte ironi ut på att man ska verka seriös? ._.

bästa citeringen idag
blir så glaaaad


   
SvaraCitera