Aviseringar
Rensa alla

Örfilar är vanligt?


luktar fejkanvändare


   
SvaraCitera

Tifa:

Finns två sätt att ta det som en man, det ena är att misshandla henne, sen våldta henne och hålla henne i en källare.

manligt [love]


   
SvaraCitera

segt att vara tsm med en idiot [crazy]


   
SvaraCitera
Tifa
 Tifa
Ämnesstartare

tevepro:

luktar fejkanvändare

Vad snackar du om?
Tror du inte jag har något bättre för mig klockan 12 på natten? Kan lika gärna sova, jag behöver bara råd om vad jag ska ta mig åt, jag satsar på mitt förhållande, jag tar min tid.


   
SvaraCitera

Vad sade du till henne innan hon slog dig? [crazy]

Men om hon som det verkar utifrån vad du berättar, verkar tycka att det är helt okej att örfila dig helt opåkallat utan att du alls tycker att det är okej är hon ju dum. Snacka med henne och säg att det fan inte är okej.

Om slag och våld är något sexuellt kink för henne så måste man ju snacka om det och den andra måste vara fullständigt okej med det. Man måste ju även vara på det klara med när och hur det är okej, om man ska hålla på med sådant sexuellt. Hon kan ju inte bara slå folk hur som helst, för helvete. Om man ska inkorporera sådant i sex måste man kolla att det är okej för den andra. Säg det till henne. Hon beter sig illa.

Tifa:

Då tyckte hon att jag ska ta det som en man och sluta "tjura".

Kontra henne med att det är ett barnsligt beteende att rakt på slå folk från ingenstans om hon ska säga åt dig att det är "omanligt" att inte låta sig bli slagen.

Satsa dock helst på att sansat prata om det och få henne att förstå att du inte vill bli slagen, och att det inte är okej att hålla på och slåss. Du kan nog ta en allvarlig ton och säga att du är seriös med att hon fan måste lägga av, om det behövs.

Om det sedan går hur länge som helst, och hon inte lyssnar ett uns på vad du säger tycker jag inte att det är oförsvarligt att markera tillbaka med en likadan örfil som hon gett dig. Fast om hon gillar att slåss och du inte gillar det, så är det kanske inte världens mest konstruktiva grej att göra så. [crazy]


   
SvaraCitera
Tifa
 Tifa
Ämnesstartare

Ja alltså kan vara kul att brottas med henne lite då och då, men när jag brottas med henne då är det mer lite som, håller fast henne, kanske en smekning tafsar lite hit o ditt, då skrattar hon. Hennes tur, biter mig (HÅRT) och släpper inte ens, river av min rygg varje gång vi har sex. Sen när jag tar på mig hård handskarna då blir hon "aj, det gjorde ont"... Är du med leken får du leken tåla...


   
SvaraCitera

Tifa:

Sen när jag tar på mig hård handskarna då blir hon "aj, det gjorde ont"... Är du med leken får du leken tåla...

Men det är ju bättre om ni _pratar_ med varandra och säger vad ni vill och inte vill göra. Hon vill inte bli utsatt för våld, eller vissa sorters våld, och förmedlar det till dig. Då bör du respektera det. Detsamma bör hon göra om du förmedlar till henne att du inte vill bli örfilad. Och du kan gilla vissa sorters våld och inte andra, det är helt legitimt.

Säg till henne att du inte gillar att hon biter så hårt som hon gör om du inte gillar det. Säg att det är onajs. Säg att det är avtändande. Vad som, som får henne att förstå att det är otrevligt och att hon bör sluta göra det. Hon bör respektera dig lika mycket som du bör respektera henne, det är inte respektfullt att skita i vad du inte vill att hon gör.

Hon borde förvisso från början inte bita dig ashårt utan att ha koll på att du tycker att det är okej eller najs - men nu är situationen så, att du måste förmedla till henne att du inte gillar vad hon gör. Med ord, då.

Om hon inte tar dig på allvar för att du är kille och därmed "ska tåla mer" är hon dum. Säg till henne att du inte har någon lust att bli örfilad och att du är kille inte är relevant till det.


   
SvaraCitera
Tifa
 Tifa
Ämnesstartare

Vi snackade nyss och hon sa att så länge jag inte sårar henne kommer hon inte örfila mig. Kommer inte ihåg när jag sårade henne. Men du "ögon i en plåthink" tack för din hjälp, alltså är riktigt tacksam! Du visade mig precis en helt annan bild av läget! Tusen tack!


   
SvaraCitera

Tifa:

Men du "ögon i en plåthink" tack för din hjälp, alltså är riktigt tacksam! Du visade mig precis en helt annan bild av läget! Tusen tack!

Sjukt gött om jag kunde vara till någon hjälp! [smile]


   
SvaraCitera

Ganon:

Ja. Lär slynan att man inte slåss ostraffat.

Linda9604:

Örfilar när man tjafsar är löjligt

ehd igen:

Finns två sätt att ta det som en man, det ena är att misshandla henne, sen våldta henne och hålla henne i en källare.

manligt[love]

Antingen är hon jävligt kinky och bli kåt på det eller så är det antagligen att hon behöver upplysning.


   
SvaraCitera

Tifa:

Men hon örfilade mig inte så värsta hårt men det kändes ändå som om det var en förolämpning och nu alltid vi skojar och det blir lite bråk så kanske någon blir sur och någon får en örfil (jag).

Om det känns rätt bör du polisanmäla henne. Tycker att du självklart ska lämna en partner som slår - örfilar. Hur ser du på saken? Ta hjälp av någon vuxen eller kompis om det behövs.


   
SvaraCitera

Jag tror att hon kanske har blivit eller blir slagen själv? eller nått, och det kan ju leda till att hon tar ut frustration igenom att slå dig eller någon annan på ett rätt
så kontrollerat sätt, så det kan ses som ett skämt eller kanske bara nått "dampit"


   
SvaraCitera

men herregud gör slut direkt vem fan vill vara med någon som inte respekterar när man säger ifrån eller tydligt visar att man inte vill


   
SvaraCitera

Tifa:

Finns två sätt att ta det som en man, det ena är att misshandla henne, sen våldta henne och hålla henne i en källare.

manligt yeah


   
SvaraCitera

Ge henne en örfil tillbaks. Om hon klagar eller säger att hon tänker anmäla dig, säg till henne att hon uppför sig som ett barn. Tumme upp


   
SvaraCitera