Aviseringar
Rensa alla

Östra Real Gymnasium


Ämnesstartare

Tjena!

Tänkte börja på Östra Real, Specialutformad SP. Och jag undrar från er Östra Realare och ex Östra realare hur skolar är? Är lärarna bra? Lokalerna och allt bra? Hur är eleverna på skolan? Man har ju hört massa rykten om att alla elever är i olika grupper (fjortisar, emos, blattar etc.) är detta sant?

Skulle vilja ha svar från dom som har gått där tack!
Snälla seriösa svar, min framtid står på spel [rolleyes].


   
Citera
Ämnesstartare

bara idiotiska brats som går där, extremt kass skola


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bara brats och fjortisar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

bara idiotiska brats som går där, extremt kass skola

På vilket sett är den kass? Lärarna , lokalerna? Eller snackar du endast om eleverna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har ni gått där ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BehindTime:

endast om eleverna?

BehindTime:

Har ni gått där ?

nej, inte gått där, men träffat, den låga intagningen säger väl oxå allt egentligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad fan betyder "specialutformad SP"[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

låga intagningen säger väl oxå allt egentligen.

Ehm, 250 poäng hade personen med lägst poäng som kom in i Östra Real år 2008... Det är ju hyffsat enligt mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chickfactor:

vad fan betyder "specialutformad SP"

Det betyder att linjen skiljer sig från vanliga Samhällsprogrammet. I mitt fall så är skillnaden att i år 3 så pluggar man under en viss tid i Stockholms Universitetet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BehindTime:

Ehm, 250 poäng hade personen med lägst poäng som kom in i Östra Real år 2008

spyken hade iofs också typ 250 och alla där är ju dumma som spån[rolleyes]

BehindTime:

Det betyder att linjen skiljer sig från vanliga Samhällsprogrammet. I mitt fall så är skillnaden att i år 3 så pluggar man under en viss tid i Stockholms Universitetet.

ja okej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BehindTime:

Ehm, 250 poäng hade personen med lägst poäng som kom in i Östra Real år 2008... Det är ju hyffsat enligt mig?

[rolleyes]


   
SvaraCitera

Jag går på Östra 😛 Alltså lyssna inte på vad alla andra säger, det är en bra skola. Visst finns det väl en del brats men vad ska man förvänta sig? Det ligger ju på Östermalm.
Det är nog inte mer uppdelat i grupper än andra skolor, så det ska du inte tro på. Lärarna är helt okej, medel skulle jag säga.
Det är i alla fall ett bra val ifall du inte har något närmare 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera