Aviseringar
Rensa alla

Över 12-13-14 = allt handlar om sex.


Ämnesstartare

Jag blir så jävla förbannad, allt handlar om sex... Precis allt, ungdomar i skolan skojar om sex, om dom ska tracka ner någon så kallar dom han "bög" om det är en tjej "slyna" "bitch" "hora" osv, eller så pratar dom normallt om det "Jag knulla igår åhhhh"

"Han har stor"
"hon är så bra i sängen"

t.o.m vuxna skämtar om sex hela jävla tiden, när dom är packade ... Är världen verkligen så jävla uber på allt med sex att göra?

Ibland har man lust att klappa till vuxna när dom bara ska skämta om sex... Förstår inte att det ända man kan skämta om är sex.


   
Citera
Ämnesstartare

förstår inte varför man inte skulle kunna skämta om det. men jag brukar dock inte tycka att sexskämt är så överdrivet roliga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

postis_per:

förstår inte varför man inte skulle kunna skämta om det. men jag brukar dock inte tycka att sexskämt är så överdrivet roliga.

Eftersom det kan vara stöttande? Och för att det är alldeles för ofta man gör det... Värför kan inte folk tänka på annat


   
SvaraCitera
talrik

xparn:

Ibland har man lust att klappa till vuxna när dom bara ska skämta om sex... Förstår inte att det ända man kan skämta om är sex.

Dude.. Sex är awesome. Fast inte för pojkar som har ångest över sin egna prestation.

xparn:

Eftersom det kan vara stöttande? Och för att det är alldeles för ofta man gör det... Värför kan inte folk tänka på annat

stötande heter det. Och det är så fucking typiskt svenskt å bli "stött"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju ett roligt ämne att skämta om, för det är så löjligt! Och ja, allt handlar om sex när man är mellan 14-16 kanske. Det vill säga från när man blivit tonåring och till man blivit av med oskulden. Sen börjar man tänka på mer seriösa saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

över 4=allt handlar om sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sex är en myt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo, när man tänker efter så är det rätt tragiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Det är ju ett roligt ämne att skämta om, för det är så löjligt!

Det är patetiskt.

Mawns:

Det vill säga från när man blivit tonåring och till man blivit av med oskulden. Sen börjar man tänka på mer seriösa saker.

Nej värför går vuxna och skämtar om det hela tiden? Då menar jag mer när dom är packade... Men det visar ju bara hur dom tänker.

Angående oskulden, tror jag verkligen att du har fel.


   
SvaraCitera

Nån är ju avis


   
SvaraCitera

xparn:

Nej värför går vuxna och skämtar om det hela tiden? Då menar jag mer när dom är packade... Men det visar ju bara hur dom tänker.

Protip: umgås inte med efterblivna packade?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xparn:

eller så pratar dom normallt om det "Jag knulla igår åhhhh"

Hahah so?

xparn:

, allt handlar om sex..

Nej, men why not?

xparn:

Eftersom det kan vara stöttande?

Varför?

xparn:

Och för att det är alldeles för ofta man gör det... Värför kan inte folk tänka på annat

Varför ska dom tänka på annat?

Mawns:

Det vill säga från när man blivit tonåring och till man blivit av med oskulden. Sen börjar man tänka på mer seriösa saker.

Nope, jag ville bara ha mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Nope, jag ville bara ha mer.

Men det är för att du är en late bloomer [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Men det är för att du är en late bloomer [blush]

Naaw, va lika kåt när jag inte hade sex. Runkar dessutom aldrig, känns så patetiskt när man skulle kunna glädja nån annan o samtidigt få en mysig avsuning/ridning etc xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

på um iaf


   
SvaraCitera