Aviseringar
Rensa alla

överbett eller underbett?


Ämnesstartare

                 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

en överbettare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj glömde säga att man ska rösta vad man gillar, inte vad man själv har


   
SvaraCitera
lax
 lax

abele.jpg

;););););););));););;)););


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skriv gärna åsikter, jag är väl inte den enda som tycker nåt om detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

överbett

betyder det att man sovit färdigt om man vaknar efter 6 timmar?


   
SvaraCitera
lax
 lax

jag skulle säga att det bettet som är bäst är det som inte blir en sak i huvudet hos betraktaren. om det är ett diskret över- eller underbett är det okej. vad som kommer ur munnen ska betyda mer än hur munnen är utformad.

jag gillar för övrigt munnar där tänderna ser ut som myrornas krig. sexigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lax:
jag skulle säga att det bettet som är bäst är det som inte blir en sak i huvudet hos betraktaren. om det är ett diskret över- eller underbett är det okej. vad som kommer ur munnen ska betyda mer än hur munnen är utformad.

jag gillar för övrigt munnar där tänderna ser ut som myrornas krig. sexigt.

du är hopplös


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker folk med överbett ser busiga ut och folk med underbett ser erotiska ut. tänk på vilket minspel som svarar mot respektive tillstånd... busiga biter ofta underläppen och när man får orgasm kanske man skjuter fram hakan.

hmm uppenbarligen finns nåt jag borde göra, men jag vet inte om det är plugga tenta eller skriva tantporr.


   
SvaraCitera
lax
 lax

ennie: du är hopplös

för att du har perfekta tänder och jag således ej tänder på dig?
någon med myrornas krig kan genom illusion ha både över- och underbett. fascinerande att vara två motpoler samtidigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

överbett


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Går inte att komma undan med underbett, det syns ALLTID. Underbett är väl relativt vanligt? Både jag och min pojkvän har det, har aldrig varit med om att någon kommenterat att jag har det förutom tandläkaren och då hade jag inte ens tänkt på det själv innan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

underbett


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade underbett som liten, fick tandställning sen wooooo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha..
Över.

Kanske för att fler störningar orsakat underbett? och att underbett därav är mer sällsynt...... 

fast nu har jag nog fel, för: 

overbett.jpg


   
SvaraCitera