Aviseringar
Rensa alla

Övernaturligt


Ämnesstartare

Någon som varit med om något övernaturligt eller har någon spännande historia?


   
Citera


   
SvaraCitera

Fantastisk åländska också Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

haha vafan Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Fantastisk åländska också Hjärta

Ja, jag älskar den dialekten!


   
SvaraCitera

AuriSacraFames:

haha vafan Mycket glad

Det är ju bara Felix Herngren i en icke så ergonomisk ställning. Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Det är ju bara Felix Herngren i en icke så ergonomisk ställning. Hjärta

Var det Felix Herngren?
Ja roligt var det iallafall Glad


   
SvaraCitera

AuriSacraFames:

Var det Felix Herngren?
Ja roligt var det iallafall Glad

Ja!


   
SvaraCitera

Minns hur jag och släkt i samma ålder lekte mörkerkurragömma på övervåningen hos mormor och morfar. En flera meter lång bred hall gjorde det mycket festligt. Det var inte helt kolmörkt så man kunde se skuggor. Alla hade blivit hittade och vi stod väl och omgrupperade när jag ser en ljus hand på en bokhylla, som om någon stod vid sidan av bokhyllan, vilket ej var möjligt pga stod dikt an mot andra möbler. Jag skrek till och handen rycktes genast undan. Alla blev skärrade och vi rusade ned till de vuxna i matsalen och de lugnade oss. Utom mormor som blev lite uhu. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har varit med om flera grejer men här är en:

Det var en natt som jag vaknade upp av att någon gick in i mitt rum (i ett annat hus en vi bor i nu) och satte sig i min stol bredvid sängen. Min säng var en loftsäng så ville jag så kunde jag titta ner på den som satt sig där, men jag vågade inte. Jag tänkte att det kunde varit min pappa men jag hade sätt när personen kom in och han var betydligt tjockare och kortare än min pappa.
  Jag låg där och försökte somna fastän att jag visste att han satt kvar där, jag hörde tydligt hans tunga andetag och djupa suckar. Sen bara försvann han, som om han gick upp i rök. 


   
SvaraCitera

AuriSacraFames:
Någon som varit med om något övernaturligt eller har någon spännande historia?

Eftersom övernaturligt är ett ord för nått som inte kanhända/inte är verkligt, så år den här tråden skräp. Enligt mig.


   
SvaraCitera

Nej övernaturligt existerar inte


   
SvaraCitera

vonKissekatt:
Minns hur jag och släkt i samma ålder lekte mörkerkurragömma på övervåningen hos mormor och morfar. En flera meter lång bred hall gjorde det mycket festligt. Det var inte helt kolmörkt så man kunde se skuggor. Alla hade blivit hittade och vi stod väl och omgrupperade när jag ser en ljus hand på en bokhylla, som om någon stod vid sidan av bokhyllan, vilket ej var möjligt pga stod dikt an mot andra möbler. Jag skrek till och handen rycktes genast undan. Alla blev skärrade och vi rusade ned till de vuxna i matsalen och de lugnade oss. Utom mormor som blev lite uhu. 

Fick mysteriet på greveholm-flashbacks av detta, mysigt


   
SvaraCitera
Smilen

Jungman:
Nej övernaturligt existerar inte

Varför inte?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera