Aviseringar
Rensa alla

Översexuell - rågor angående kåthet osv.


Ämnesstartare

Eftersom jag fått en diagnos av en psykolog bl a som "översexuell" (hon snackade om teoriner att jag har en extra y-kromosom o skit), så är jag nyfiken vad som skiljer mig från resten av främst den manliga befolkningen i min ålder.

Fyller själv 18 i januari. Nämn helst er ålder med ert svar, samt sexualitet. Jag är straight.

Vi börjar: Jag går i princip alltid omkring kåt. Tjejer i tankarna hela tiden. Kan runka och när jag väl kommit slaknar inte kuken utan jag är fortfarande kåt. Kommer väl nån halv deciliter per gång. Att jag fortfarande är kåt efter är inte regel, men det händer väldigt ofta.

Har kommit 15 ggr på en dag, vilket är mkt om man jämför med mina polare som försökt slå det men tappat lusten efter några knöll.

Fantiserar väldigt ofta om att knulla en tjej riktigt jävla hårt bakifrån. GÄrna med kjol på sig och sen bara böjer jag henne över någon bänk eller nåt och kör på som fan för att sedan vilja avsluta det genom att spruta henne i munnen/ansiktet. Känner ett behov av att smiska tjejen på röven när jag kör doggy eller annat hardcore sex. Även i den "fantasin"jag nömne ovan.

Gillar även lite smärta, typ bondage, att helt förlora kontrollen och ha en tjej som är aggresiv mot en. Har många "våldsamma" fantasier generellt sätt. Inte bara att jag är aggresiv utan även att tjejen är aggresiv mot mig.

Fantasi är egentligen fel ord, det jag känner är ett behov av det. Jag har gjort allt som jag beskrivit ovan men vill göra det igen men mer brutalt nu bara.

Nu vill jag att ni ska säga om jag har något som avviker från er själva. Allt som ni skulle anse vara "fel" för er. NI får även komma med frågor. Vill reda ut hur jag skiljer mig och vad det är som gör att jag kan bli diagnotiserad som "översexuell".

FÖr er som är insatta i psykologi så har jag inom psykoanalysen ett starkt "detet" (libido, dödsdrift) medan jag har väldigt lite moral mm (överjaget).

help me out.


   
Citera
Ämnesstartare

Jag är snarare undersexuell, känner inte ens någon njutning längre. Vad det beror på har jag ingen aning om (hormonbrist var det inte).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet:

Jag är snarare undersexuell, känner inte ens någon njutning längre. Vad det beror på har jag ingen aning om (hormonbrist var det inte).

Om du inte blir kåt kan det bero på att du hajr brist ämnen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Om du inte blir kåt kan det bero på att du hajr brist ämnen.

Jag blir kåt, men det är inte så ofta och sällan intensivt - eller naturligt för den delen, jag snarare tvingar fram det (i avslappnande syfte). Jag har hört att det kan bero på faktum som depression och näringsbrist, eller att jag inte hittat "min grej", men det har varit så här i åtta år och jag är så vitt jag vet ganska unik i min sits.

Men ja, jag tänker uppsöka fler läkare. Någon gång vill jag få svar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyller 19 januari. Varje gång jag ser en tjej rycker det till innanför brallorna[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha downsbarn med sexfixering, great success!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Huvudsaken är väl att du får det sex du vill ha. Finns ju alltid någon brud som vill bli påsatt. För övrigt ser jag inget dåligt. Well, kanske att man skulle få mjölksyra i armen men jag har en känsla av att en man är bättre på runkandet än vad jag någonsin kommer att orka bli.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj vad ung du är. Verkar jobbigt att ha det så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

btw, ser ingen skillnad från mej själv i texten bro [crazy] förutom att du myttar osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Finns ju alltid någon brud som vill bli påsatt

VAR [cry][mad][mad][cry][mad][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

VAR [cry][mad][mad][cry][mad][cry]

Ansträng dig så kommer dom[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Ansträng dig så kommer dom[no-no]

jo var har man hört det förut [mad] ne tyst med er


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ricochet:

Men ja, jag tänker uppsöka fler läkare. Någon gång vill jag få svar.

Börja stryrketräna, ät zinktillskott. exploderar av kåthet efter ett styrketröäningspass, särskilt om aerobictjejer tränat samtidigt som en på gymmet... Borde finnas killgym så att man kan hålla fokus..

Tickstart:

Haha downsbarn med sexfixering, great success!

Inte downsbarn. Har "tydligen" bristande empati och psykopatliknande egenskaper. Detta är enligt mig själv bullshit dock, tror inte ett skit av det psykologen sa till mig. Kom dit frisk, kom ut med massa diagnoser lol..

Harpyja:

Huvudsaken är väl att du får det sex du vill ha. Finns ju alltid någon brud som vill bli påsatt. För övrigt ser jag inget dåligt. Well, kanske att man skulle få mjölksyra i armen men jag har en känsla av att en man är bättre på runkandet än vad jag någonsin kommer att orka bli.

Får inte det sexet jag skulle vilja ha, skulle behöva flytta ihop med en tjej för att det skulle funka. Mjölksyra i armen fick man bara i början av ens karriär, muskler kallas det 🙂

Tickstart:

btw, ser ingen skillnad från mej själv i texten bro [crazy] förutom att du myttar osv

Vad betyder myttar? jag får räliga vibbar av dig btw.

emery:

Oj vad ung du är. Verkar jobbigt att ha det så.

Nu tror jag personligen inte ett skit på att jag är översexuell, har psykopatiska drag osv. Psykologen har skapat problem som inte finns lol.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Harpyja:

Så klart vi gör. Jag bakade kakor idag. Eller...Försökte.

Tickstart:

Vad hände [blush]

Vem i helvete bryr sig om vad som "hände"? Håll käften, vill inte höra om dina kakor i min tråd harpyja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Får inte det sexet jag skulle vilja ha, skulle behöva flytta ihop med en tjej för att det skulle funka. Mjölksyra i armen fick man bara i början av ens karriär, muskler kallas det 🙂

Träffa någon jävel på internet. Finns ju fullt med kinkytjejer som säker skulle njuta av att binda dig på en stol och suga dig våldsamt.
Varför måste du flytta ihop för det? För att kunna prata om vad du tycker om och inte tycker om?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Vem i helvete bryr sig om vad som "hände"? Håll käften, vill inte höra om dina kakor i min tråd harpyja.

Ville bara nämna det. Du skulle nog inte tacka nej till en dumlekaka i röven.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Psykologen har skapat problem som inte finns lol.

Ja men det är ju det dom får betalt för? Ingen nyhet.^^


   
SvaraCitera