Aviseringar
Rensa alla

Översexuell - rågor angående kåthet osv.


Ämnesstartare

sök hjälp hos ronald mcdonald.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Träffa någon jävel på internet. Finns ju fullt med kinkytjejer som säker skulle njuta av att binda dig på en stol och suga dig våldsamt.

Ge mig hemsida för det. Ny brud varje dag!

Harpyja:

Varför måste du flytta ihop för det? För att kunna prata om vad du tycker om och inte tycker om?

Du missförstår. JAg skulle behöva flytta ihop eftersom jag behöver sex så ofta, om man utgår från att jag alltid ska vara tillfredställd.

Sen är det roligare om tjejen inte vet om vad som hända skall, hon förstår med tiden.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Harpyja:

Ville bara nämna det. Du skulle nog inte tacka nej till en dumlekaka i röven.

Va i helvete. VIll inte höra om dina sexfantasier här heller, harpyja lilla... ett finger dock 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Du missförstår. JAg skulle behöva flytta ihop eftersom jag behöver sex så ofta, om man utgår från att jag alltid ska vara tillfredställd.

I see.

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Va i helvete. VIll inte höra om dina sexfantasier här heller, harpyja lilla... ett finger dock 😉

Vadå? Kakor knastrar roligare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Detta är enligt mig själv bullshit dock, tror inte ett skit av det psykologen sa till mig.

Vet, hatar psykologer. Man känner väl sej själv bäst.

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

jag får räliga vibbar av dig btw.

fu isf [mad] (du borde få bra) [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä det är inget fel på dig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Vadå? Kakor knastrar roligare.

Right, om du säger det så. Är ju inte jag som ska äta kakan sen iaf..

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Tickstart:

Vet, hatar psykologer. Man känner väl sej själv bäst.

Det tror jag dock inte.

ennie:

nä det är inget fel på dig

Det har jag aldrig påstått, och det är inte det vi diskuterar här. FFS

Tickstart:

fu isf [mad] (du borde få bra) [blush]

bög?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Det har jag aldrig påstått, och det är inte det vi diskuterar här. FFS

jo:

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Allt som ni skulle anse vara "fel" för er.

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Vill reda ut hur jag skiljer mig och vad det är som gör att jag kan bli diagnotiserad som "översexuell".

att du är mer sexuell än andra personer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

bög?

[wink]


   
SvaraCitera
Åtta

Om du har en extra Y-kromosom så har du vad som vanligen kallas för "super male syndrome", vilket bidrar till empatistörningar, våldstendenser och allmänt skithögeri. Det är även överrepresenterat bland män i fängelse.

Grattis. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

att du är mer sexuell än andra personer

Jag har fortfarande inte påstått att jag har något fel. Och jag har ferkligen inte frågat om något är "fel" på mig.

Tickstart:

[wink]

Haha, du ger ett extremt feminint intryck.

Åtta:

Om du har en extra Y-kromosom så har du vad som vanligen kallas för "super male syndrome", vilket bidrar till empatistörningar, våldstendenser och allmänt skithögeri. Det är även överrepresenterat bland män i fängelse.

Grattis. [smile]

Vad jag vet är det där bara hypoteser och inget man kunnat bevisa, att man kan ha en extra y-kromosom alltså.

Btw så är det överrepresenterat bland fångväktare också 😉

Tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Grattis. [smile]

Jag har fyra [cool]


   
SvaraCitera

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

översexuell

Dela med dej...


   
SvaraCitera
orcite

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

"översexuell"

Jag har samma problem och det har färdjävigt mitt liv. Jag ska ta livet av mig nån gång snart som lösning 😉 Råder dig inte att göra samma sak iaf.


   
SvaraCitera

Jag är typ kåt hela jävla tiden (men det betyder inte att jag vill ha porriga PMs från snuskiga UM:are [sad])


   
SvaraCitera

En normal 18åringar som har lite fantasier? Vad fan är problemet?


   
SvaraCitera