Aviseringar
Rensa alla

ÖVERSKATAT?


Draug

Stålröven: Ordet "överskatatt" finns dock inte i någon ordbok vad jag vet. Överskattat kanske däremot

skatmannen behöver inga ordböcker för att veta att han har rätt. Hans intuition vägleder honom alltid till dom rätta svaren.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draug: härdsmältsaktivister?

dessvärre inte, jag tycker vi skapar en ny tråd om ett!  http://ungdomar.se/forum/thread/finns-det-nagra-haerdsmaeltsaktivister-haer  Rodnar


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

S3ON:
D är när man flyger högre en skator 

hahahahahah Rodnar åh, jag vill omregga till överskatan, tillägnat denna tråd. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

hahahahahah Rodnar åh, jag vill omregga till överskatan, tillägnat denna tråd. 

Du får inte omregga! Ledsen Asså, känns d inte lite drygt att ha hetat samma sak i över 5 år o sen bara omregga? Rodnar


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

S3ON:

Du får inte omregga! Ledsen Asså, känns d inte lite drygt att ha hetat samma sak i över 5 år o sen bara omregga? Rodnar

Skulle aldrig omregga. på riktigt Söt. men drömmer om nya namn varje dag Gråter Drömmer om att heta; Förträfflig, Prostens barnbarn, Kompatibell, Bortsprungna katter, edelweiss eller aprilhimlen. Men jag är och förblir Bell. LedsenGlad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man har skattar för mkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stålröven:

överskatatt? Aldrig hört talas om det faktist Ledsen

 blev ju ett fett mäktigt ord sådär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell: Skulle aldrig omregga. på riktigt Söt. men drömmer om nya namn varje dag Gråter Drömmer om att heta; Förträfflig, Prostens barnbarn, Kompatibell, Bortsprungna katter, edelweiss eller aprilhimlen. Men jag är och förblir Bell. LedsenGlad

Skaffa en proxy och regga ett konto till.


   
SvaraCitera

Bell:

Skulle aldrig omregga. på riktigt Söt. men drömmer om nya namn varje dag Gråter Drömmer om att heta; Förträfflig, Prostens barnbarn, Kompatibell, Bortsprungna katter, edelweiss eller aprilhimlen. Men jag är och förblir Bell. LedsenGlad

förändring är vägen framåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

umie eller umifierad kan väl nån omregga till? jag är för mån om att hålla stilen med meningslössa konsonantspyor.


   
SvaraCitera