Aviseringar
Rensa alla

översvämning


Ämnesstartare

Tjena jag undrar vilka orsaker som orsakar översvämning, vad konsekvenserna blit och och vilka lösningar det kan finnas för sånt ?

Tack på förhand


   
Citera

googla


   
SvaraCitera

för mkt vatten
där det förut inte var vatten blir det vatten
låt naturen ha sin gång


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: googla

om jag ville att nån skulle svara googla så kunde jag gjort det själv 😛


   
SvaraCitera

HappyAmigo:

om jag ville att nån skulle svara googla så kunde jag gjort det själv 😛

varför ska någon annan göra din läxa åt dig?


   
SvaraCitera

HappyAmigo:

om jag ville att nån skulle svara googla så kunde jag gjort det själv 😛

vadska du skriva för källa i uppsatsen till läraren då? "källa: ungdomar.se, en random skrev nåt hehe"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
varför ska någon annan göra din läxa åt dig?

Jag frågade bara om nån ville hjälpa mig, bad ingen göra det åt mig, om man känner för det och vill så varsågod hjälp mig, jag kommer vara tacksam och hjälpa dig när du behöver hjälp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:
vadska du skriva för källa i uppsatsen till läraren då? "källa: ungdomar.se, en random skrev nåt hehe"

Ska ha det muntligt haha 😉


   
SvaraCitera

HappyAmigo:

Jag frågade bara om nån ville hjälpa mig, bad ingen göra det åt mig, om man känner för det och vill så varsågod hjälp mig, jag kommer vara tacksam och hjälpa dig när du behöver hjälp

jag behöver inte hjälp från dig tack ändå trevlig helg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*bump*


   
SvaraCitera

Orsaker

  • Konstant regnande under längre tid
  • Vårflod/snösmältning
  • En damm brister
  • Tsunami
  • Tornado
  • Orkan
  • Extremt väder

   
SvaraCitera