Aviseringar
Rensa alla

Övertala min mamma att låta mig gå med i AFA?


Ämnesstartare

Hej!

Jag får inte gå med i AFA för min mamma, hon säger att dom är "våldsbrukare" etc och jag inte får blandas met sånt folk men det är okej om jag går med i ung vänster.

Ung vänster sitter ju typ och syr och ritar afischer och annat som inte alls är relaterat med vänsterpolitik. Dom lyssnar inte ens på knutna nävar!

Hur ska jag övertala min mamma att låta mig gå med i AFA?


   
Citera
Ämnesstartare

Filma från ett av deras klubbmöten och visa det för henne, då tror ja hon kommer på andra tankar [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Hur ska jag övertala min mamma att låta mig gå med i AFA?

säg inte till henne bara


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg att dom bjuder på bullar och saft


   
SvaraCitera
Hando

schism:

säg att dom bjuder på bullar och saft

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lycka till med att komma med i afa. ärligt. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

lycka till med att komma med i afa. ärligt. [zzz]

medelklassradikalvänstern i malmö måste verkligen ha kurser i trollidentifiering för att öka sin trovärdighet [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

medelklassradikalvänstern i malmö

medelklassradikalvänstern i LUND [no-no]

mörknäs:

trollidentifiering

men. jag är trött och ville bara förtydliga att det är svårt att gå med i riktiga afa-klubbar.

mörknäs:

öka sin trovärdighet

pfft. jag tror inte på pr eller annat sånt fascistiskt trams.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför fråga mamma om sin politiska insikt [confused]?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bilda en egen organisation det gjorde jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Hur ska jag övertala min mamma att låta mig gå med i AFA?

Frågan är snarare hur du ska övertala AFA att släppa in en total idiot, ifall du nu inte skulle vara ett troll dvs.

[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

men. jag är trött och ville bara förtydliga att det är svårt att gå med i riktiga afa-klubbar.

Svårt och svårt, beror ju på om man är dum i huvudet eller inte. [crazy] Är man seriös och står för vettiga politiska åsikter är det ju ganska lagom lätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

medelklassradikalvänstern i LUND [no-no]

av alla jävla ställen [no-no]

iosib:

men. jag är trött och ville bara förtydliga att det är svårt att gå med i riktiga afa-klubbar.

om jag inte missförstått det så är väl grupperingen afa lite som djurrättsalliansen, dvs att i princip vem som helst kan använda sig av namnet under aktioner? för, isåfall så är det svårt att kalla något för "riktig" afa-klubb [rolleyes]

iosib:

pfft. jag tror inte på pr eller annat sånt fascistiskt trams.

nej, slå fienden tills de dör eller ändrar sig, funkar skitbra om man är fem pers med samma åsikt [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

om jag inte missförstått det så är väl grupperingen afa lite som djurrättsalliansen, dvs att i princip vem som helst kan använda sig av namnet under aktioner? för, isåfall så är det svårt att kalla något för "riktig" afa-klubb [rolleyes]

Du kan kalla dig antifa eller kalla din grupp det hur du vill, men nätverket AFA släpper ju inte in vilka idioter som helst. Finns ju en hel del antifa-grupper som inte är knutna till AFA överhuvudtaget, men de flesta går ju med i AFA förr eller senare eftersom det är lättare att samarbeta i antifascistiskt arbete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Du kan kalla dig antifa eller kalla din grupp det hur du vill, men nätverket AFA släpper ju inte in vilka idioter som helst.

det där är kul, för vad jag vet så finns det ingen sammanställning över vilka aktioner som är gjorda av afa, i jämförelse med aktioner som är gjorda av folk som säger sig tillhöra afa. vilket leder till att vänsterpacket utan problem bara kan hävda "det där var ju inte alls riktiga afa, det där var bara några idioter som säger sig tillhöra afa". vilket av uppenbara skäl innebär att man aldrig hör talas om afas idiotiska snedtramp, eftersom de blint förnekas, varje gång. om afa är så perfekta att de aldrig failar i sin uppgift så kanske jag borde rekrytera dem [cute]


   
SvaraCitera