Aviseringar
Rensa alla

Övertala om dator!


Ämnesstartare

isola:

måste vårda mitt språk[blush]

[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Sen så kan du ju lätt få ihop en bra dator för mindre pengar.

En "bra" dator ja, men jag vill inte behöva byta ut delar redan om ett år, bara för att jag inte kan spela de senaste spelen...:/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iamzzleeping:

En "bra" dator ja, men jag vill inte behöva byta ut delar redan om ett år, bara för att jag inte kan spela de senaste spelen...:/

Det behöver du inte. Du klarar att köra datorn ett antal år ändå, bara onödigt att köpa det absolut senaste.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iamzzleeping:

Men jag tycker inte att 12 000 är så "jättemycket"

börja med att inse pengars värde


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

börja med att inse pengars värde

"Pappa betalar!" [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iamzzleeping:

Det är inte så att vi har problem med ekonomin. Så jag tror inte att det skulle bränna hål i plånboken direkt...

och? om de är någolunda smarta så gör de inte en lat bortskämd snorunge av dig [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iamzzleeping:

Det är inte så att vi har problem med ekonomin. Så jag tror inte att det skulle bränna hål i plånboken direkt...

Bortskämda unge! Dina föräldrar ger dig mat och tak över huvudet och ska samtidigt betala räkningar. Jobba ihop dina egna pengar om du nu vill vara lika "häftig" som dina polare och kunna skryta om att du har en dator för 12 000.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KamikazeTomten:

"Pappa betalar!"

mamma betalar ... med pappas pengar[bigsmile]


   
SvaraCitera

12 000 är rätt mycket hörru. Fick min data i födelsedagspresent, kostade 7k. Men det var verkligen på gränsen, var tvungen att fixa bra betyg i skolan för att få den [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albatross:

iamzzleeping: Men jag tycker inte att 12 000 är så "jättemycket"

Då kan du ju spara ihop pengar och köpa den själv.

Word.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iamzzleeping:

en jag tycker inte att 12 000 är så "jättemycket",

Albatross:

Då kan du ju spara ihop pengar och köpa den själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albatross:

Bortskämda unge! Dina föräldrar ger dig mat och tak över huvudet och ska samtidigt betala räkningar. Jobba ihop dina egna pengar om du nu vill vara lika "häftig" som dina polare och kunna skryta om att du har en dator för 12 000.

Då kan vi ta exemplet min kompis. Han får allt han pekar på, har pool, båt, sportbil, stort hus, dator för 16 000 bla.bla.bla..... I alla fall så får jag knappast allt jag pekar på. Jag presterar dessutom väldigt bra i skolan jämfört med honom. Och är väldigt "skötsam".........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du låter då inte alls bortskämd[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yogi:

var tvungen att fixa bra betyg i skolan för att få den [smile]

Vad har du för betyg då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Link:

Albatross: iamzzleeping: Men jag tycker inte att 12 000 är så "jättemycket"

Då kan du ju spara ihop pengar och köpa den själv.
Word.

Och ni har inte läst vad jag har skrivit, jag är villig att arbeta, men inte för hela...


   
SvaraCitera