Aviseringar
Rensa alla

Övertolkning av slisk


Ämnesstartare

Fingerprints:

alltså här vill man bara kolla på lite gammal hederlig TV med dig så hänger du ut mig i ett forum

Mm ingen stil på dagens ungdom azzå

mrman:

Haha den där kommentaren var ju sliskigare än mina kommentarer

...so far [wink]


   
SvaraCitera

elverpigen:

"Asnajs program. Du och jag kanske borde mysa framför det någon gång? ;)"

elverpigen:

random-ish

what the fuuuuuuuuuuuuuuuck[tard]Skrev någon till dig så på fullaste allvar? Trodde bara troll skrev så[confused]

rebeca:

hade sagt nej

isola:

Antar att det är en man

Gör samma antagande. Känns så sjukt typiskt något ett troll av hankön skulle skriva. Men nej, skulle en främmande tjej skriva så till mig hade jag sagt tack o hej.

Nu när jag tänker på det, så känns den repliken jäääävligt kebu av någon anledning[confused]

[love]


   
SvaraCitera
Paseo

uhhh känner igen mmmm
hatar även när det ska smsas halva natten o sen avslutas det med "godnatt sockertoppen/sötsaken/cupcake"

nästa person som kallar mig nåt sånt kmr jag dissa direkt (ok förmodligen inte är desperat)

män är bra. pojkar är dumma. dom tror man blir glad när dom säger "din våta fitta" lr "du är som stora vårtgårdar - för mkt av det goda". jag får verkligen avsmak av sånt. uuhhh ryser


   
SvaraCitera

Paseo:

"du är som stora vårtgårdar - för mkt av det goda"

wat [tard]


   
SvaraCitera
Paseo

dvärgkastarn:

wat

mm jag reagerade nog ungefär så
[tard]


   
SvaraCitera

Paseo:

"du är som stora vårtgårdar - för mkt av det goda"

dvärgkastarn:

wat

Paseo:

mm jag reagerade nog ungefär så

LOL. Samma här, dock samtidigt skrattandes[bigsmile]Måste fan komma ihåg den, kan nog frambringa skratt hos många andra har jag en stark känsla av[bigsmile]

[love]


   
SvaraCitera
Paseo

Storchen84:

Måste fan komma ihåg den, kan nog frambringa skratt hos många andra har jag en stark känsla av

hihi så länge du ej använder den i äkta raggningssyfte är den rätt kul
kanske


   
SvaraCitera

Paseo:

hihi så länge du ej använder den i äkta raggningssyfte är den rätt kul

Fuck no, detta är också en sån grej som låter som något troll skulle kläcka ur sig[bigsmile]

Paseo:

kanske

Jag är säker på att den kommer att frambringa skratt hos såväl vänner som arbetskamrater. Tror det roligaste användningsområdet för detta kommer vara när jag säger det som en skämtsam komplimang - till en ganska så homofobisk arbetskamrat. Han kommer inte att fatta att det är ett skämt, och det ansiktsuttryck, den skräck detta kommer att utlösa... kommer nog bli priceless, eller nästan.

[love]


   
SvaraCitera
Paseo

Storchen84:

Han kommer inte att fatta att det är ett skämt, och det ansiktsuttryck, den skräck detta kommer att utlösa... kommer nog bli priceless, eller nästan.

hahaha åhh, sen får han en kamerablixt i ansiktet.... vore awesome


   
SvaraCitera

Paseo:

"du är som stora vårtgårdar - för mkt av det goda"

Hahahahahahaha jag dör.


   
SvaraCitera

Paseo:

hahaha åhh, sen får han en kamerablixt i ansiktet.... vore awesome

Håller med. Ska försöka fixa[badgrin]

[love]


   
SvaraCitera
Paseo

Storchen84:

Håller med. Ska försöka fixa

haha [love]


   
SvaraCitera

mrman:

Haha den där kommentaren var ju sliskigare än mina kommentarer

Hahaha, jag som hade tänkt fråga om det var du som hade skrivit det angående programmet Fråga Olle eller något [bigsmile][blush][love]


   
SvaraCitera

PurpleMusicRain:

Hahaha, jag som hade tänkt fråga om det var du som hade skrivit det angående programmet Fråga Olle eller något

Tänk om det är mig hon syftar på :$


   
SvaraCitera

Paseo:

r "du är som stora vårtgårdar - för mkt av det goda". jag

[bigsmile][cry]


   
SvaraCitera