Aviseringar
Rensa alla

Övervakningskamera i husvagn inf. festival!


Ämnesstartare

Jag var på Bråvalla i somras som var bland det roligaste jag gjort, till sommaren 2015 ska jag och mina kompisar troligen dit igen men denna gången vill vi även filma allt pinsamt vi gör. Har ni något tips på en trådlös kamera där filmen sparas på ett minne (dvs att det inte krävs en dator som ska kopplas till den) som inte kostar långt över tusenlappen?


   
Citera
Kudhos

swagern#1: denna gången vill vi även filma allt pinsamt vi gör.

Coola ni är asså wow.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Coola ni är asså wow.

Det är så vi lever.


   
SvaraCitera
Kudhos

swagern#1:

Det är så vi lever.

Hett tips:

Gör det inte.


   
SvaraCitera

Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Hett tips:

Gör det inte.

Lär bli riktigt pinsamt, bara efter alla mobilvideor var det hemskt. Men man hade ändå riktigt kul, så det är värt att minnas.


   
SvaraCitera
Kudhos

swagern#1:

Lär bli riktigt pinsamt, bara efter alla mobilvideor var det hemskt. Men man hade ändå riktigt kul, så det är värt att minnas.

1. Det kommer vara jobbigt att se sig själv ha gjort massa dumt skit sen när man blir äldre.

2. Hittar ni på något riktigt dumt (som kan rankas som olagligt) så filmar ni princip ert egna bevis. 


   
SvaraCitera

Kudhos: 1. Det kommer vara jobbigt att se sig själv ha gjort massa dumt skit sen när man blir äldre.

haha nä men snälla, nu är du stel. Hur extrema grejer tror du egentligen att de hittar på? Några pinsamma fyllor, en spya, kanske något hångel och lite dans. Det är nog ingen fara. Skrattar än så länge bara åt filmsnuttar jag har på datorn från festivaler när jag var 16-17, tror inte att jag kommer börja skämmas när jag är äldre. Kan gotta mig i hur mycket jag mognat sedan dess. typ. not.


   
SvaraCitera
Kudhos

Fingerprints:

haha nä men snälla, nu är du stel. Hur extrema grejer tror du egentligen att de hittar på? Några pinsamma fyllor, en spya, kanske något hångel och lite dans. Det är nog ingen fara. Skrattar än så länge bara åt filmsnuttar jag har på datorn från festivaler när jag var 16-17, tror inte att jag kommer börja skämmas när jag är äldre. Kan gotta mig i hur mycket jag mognat sedan dess. typ. not.

Beror ju på per person och vad som faktiskt händer. Vissa saker är roliga i stunden, men när blickar tillbaka så ba "åhh nej... "


   
SvaraCitera

Kudhos:

Beror ju på per person och vad som faktiskt händer. Vissa saker är roliga i stunden, men när blickar tillbaka så ba "åhh nej... "

Ja, precis, det är upp till var och en. Tycker de att det är kul att filma när de dräggar runt så får de väl göra det. De förstår väl också att de inte kommer få sina stoltaste ögonblick på film precis.


   
SvaraCitera
Kudhos

Fingerprints: De förstår väl också att de inte kommer få sina stoltaste ögonblick på film precis.

Det var typ det jag ville uttrycka, men du lyckades bättre. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:

Beror ju på per person och vad som faktiskt händer. Vissa saker är roliga i stunden, men när blickar tillbaka så ba "åhh nej... "

Jag har sett många filmer från fyllan på mig själv eftersom jag nästan alltid filmar, har tagit bort ett X antal från Bråvalla i somras för att det vart pinsamt, jag vet ofta hur jag beter mig på fyllan och när man är 18 år (till sommarn alltså) vet man att det lär hända saker.

Men självaste frågan var ju inte om jag skulle göra det eller inte, utan om det finns någon bra hyfsat billig kamera som jag beskrev där uppe, har kollat runt men inte riktigt funnit någon bra...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror dock jag åker iväg till någon elektronikaffär och frågar om råd där, lättare än att söka runt på internet då man inte får lika mycket info om kamerorna.


   
SvaraCitera

Era videor kmr läcka, ni kmr inte få arbete


   
SvaraCitera