Aviseringar
Rensa alla

Övervikt


Ämnesstartare

typ så:

mopsen:

"jag är garanterat smalare än h*n**........ SCOOOOOOOOOOOOOOOOOORE"

:$


   
SvaraCitera

Lounge fact:

redan fotat folk på stranden i thailand.. fast d var för att de var gamla kärringar och gubbar som hade string och var bajsbruna, kul

du e min idol nu!

*tittar lite mer på bilden*

asså fittan har ju rymt in i magen. [shake]. . ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

*tittar lite mer på bilden*

asså fittan har ju rymt in i magen. [shake]. . ...

hahahahah helt galet

fattar inte hur man får till den där magen så vidrigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

:$

ser samband mellan osss................................

Image


   
SvaraCitera

Lounge fact:

fattar inte hur man får till den där magen så vidrigt

bukfetma XXL


   
SvaraCitera

Lounge fact:

ibland blir jag fascinerad.. då fotar jag i smyg

Hahaha, är det där ditt enda offer eller har du hela hårddisken full utav dem? Verkligen fascinerande!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

bukfetma XXL

aaa tiep, hon använde två säten [crazy][crazy] hamna säkert utanför ändå

El Guaje:

Hahaha, är det där ditt enda offer eller har du hela hårddisken full utav dem? Verkligen fascinerande!

nej det där är mitt enda offer tror jag då jag har känt att det var lämpligt att smygfota, inte ofta man ser magar i den där stilen [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bryr mig inte


   
SvaraCitera

Lounge fact:

aaa tiep, hon använde två säten hamna säkert utanför ändå

¨

en gång fick en fet tant ha förlägning p å sitt bälte i planet. [blush][blush].....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

en gång fick en fet tant ha förlägning p å sitt bälte i planet. [blush][blush].....

hahaha pinsamt[sad][sad] fick hon boka två flygstolar med?


   
SvaraCitera

Lounge fact:

nej det där är mitt enda offer tror jag då jag har känt att det var lämpligt att smygfota, inte ofta man ser magar i den där stilen

Nej det är inte varje dag! Ju mer jag tittar på bilden desto mer synd om henne tycker jag. Måste vara svårt att ens ta på sig byxor, de ser ju till och med ut att ha växt in i benen. Om så är fallet så behöver hon iofs inte bekymra sig för byxbyten men ändå. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vad ni blev oseriösa nu, muppfisar! Ingen som tänker lite längre? [blush][blush][blush][blush]Typ: Överviktiga människor presterar sämre på jobbet, deras barn drabbas .. ? HALLÅÅÅ????


   
SvaraCitera

Lounge fact:

hahaha pinsamt fick hon boka två flygstolar med?

Neh, de behövde hon inte. [sad]... .


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Nej det är inte varje dag! Ju mer jag tittar på bilden desto mer synd om henne tycker jag. Måste vara svårt att ens ta på sig byxor, de ser ju till och med ut att ha växt in i benen. Om så är fallet så behöver hon iofs inte bekymra sig för byxbyten men ändå. [sad]

fttar inte heller hur byxorna går till.. ser ju lagomt normala ut vid benen sedan kommer världens monsterparti vid """"midjan"""[crazy] ser ut som några hon haft och växt in i och aldrig kommit ur haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Neh, de behövde hon inte. [sad]... .

platsa hon på ett? fascinerande [party]


   
SvaraCitera