Aviseringar
Rensa alla

Överviktig nolla.


dazed:

Ja fyfan vad man har spenderat onödiga pengar där genom åren bara för att sitta på sofflocket och snaska i sig som någon jävla kärring framför Go'Kväll.

jo pengarna sniglar sig iväg numera om jag  jämför med då sötsaker var något lockande. ytterst befriande.


   
SvaraCitera

ooaooetsraoouevuooae:

jo pengarna sniglar sig iväg numera om jag  jämför med då sötsaker var något lockande. ytterst befriande.

Ja stärkande utav bara fan att känna att man inte styrs av någon suspekt herr Ahlgren.


   
SvaraCitera

dazed:

Ja stärkande utav bara fan att känna att man inte styrs av någon suspekt herr Ahlgren.

tvivelsutan!


   
SvaraCitera

Gå. Några dagar i veckan. Helst alla. Minst 30 minuter eller så, kanske på kvällen eller efter skolan. Det är typ det minst knepiga man kan göra och kostar inget, och har effekt. 
Utöver det kan du ju försöka hitta nån aktivitet du gillar, men tvinga dig inte till något som du tycker är tråkigt eller vet att du kommer vantrivas.


   
SvaraCitera

ooaooetsraoouevuooae:

tvivelsutan!

Kanske slipper man se ut som en amerikan också, enbart props typ.


   
SvaraCitera

dazed:

Kanske slipper man se ut som en amerikan också, enbart props typ.

hm, nu fattar jag inte. menar du som en tjock amerikan? (o va e props?)


   
SvaraCitera

ooaooetsraoouevuooae:

hm, nu fattar jag inte. menar du som en tjock amerikan? (o va e props?)

Det är i det närmsta synonomer, fördelar i detta fall. 


   
SvaraCitera

dazed:

Det är i det närmsta synonomer, fördelar i detta fall. 

ba för tjockisarna tar så mycket plats det känns så


   
SvaraCitera

ooaooetsraoouevuooae:

ba för tjockisarna tar så mycket plats det känns så

Ja eller så äter amerikanerna i gemen ja bajs, vilket dom också gör.


   
SvaraCitera

dazed:

Ja eller så äter amerikanerna i gemen ja bajs, vilket dom också gör.

i nord-östra amerika är de hälsomma, äter nyttig fisk o lever aktivt, de är för det mesta ättlingar av föredetta-skandinaver som slog sig ned för att landskapet o klimatet var så familjärt. känns bra att även i usa kunna få tag på något som inte är genmanipulerat, sönderfriterat  o dränkt i socker


   
SvaraCitera

ooaooetsraoouevuooae:

i nord-östra amerika är de hälsomma, äter nyttig fisk o lever aktivt, de är för det mesta ättlingar av föredetta-skandinaver som slog sig ned för att landskapet o klimatet var så familjärt. känns bra att även i usa kunna få tag på något som inte är genmanipulerat, sönderfriterat  o dränkt i socker

I nordöstra amerika har man också ett generellt välstånd som man inte har nere i tex Alabama, det är fan så mycket billigare att äta skit.


   
SvaraCitera

dazed:

I nordöstra amerika har man också ett generellt välstånd som man inte har nere i tex Alabama, det är fan så mycket billigare att äta skit.

ja skit är ju skit


   
SvaraCitera