Forumet - överviktig

överviktig

714 0 5
Hej jag är en tjej på 13 år som väger 67kg(Mycket I know). Jag är 1,60 lång. Jag vill gå ner i vikt snabbt! Genom mina 13 år har jag gått I 8 sporter. Gymnastik, fotboll, tennis, dans, golf, simmning, judo och handboll. Jag är extremt boll rädd! Och lite av En badkruka. Hur kan jag gå ner i vikt snabbt?! H J Ä L P!!!!!! Ps.  Jag cyklar 3 km varje dag. (1,5 km till skolan 1,5 km hem)
Muskler väger mer än fett, så det är viktigt att inte haka upp sig på vad vågen säger. Det viktigaste är hur du mår! Om du kan röra dig utan problem, har en vettig kondition och känner dig lycklig är det alla gånger mer värt än att försöka banta. Eftersom du är så pass ung är det viktigt att du får vägledning, att du pratar med en läkare eller dietist som professionellt kan avgöra om du behöver gå ner i vikt, och i så fall ge dig riktlinjer för det.

Tro mig, livet är så mycket större än midjemåttet.

Spana också in:

time: Muskler väger mer än fett, så det är viktigt att inte haka upp sig på vad vågen säger. Det viktigaste är hur du mår! Om du kan röra dig utan problem, har en vettig kondition och känner dig lycklig är det alla gånger mer värt än att försöka banta. Eftersom du är så pass ung är det viktigt att du får vägledning, att du pratar med en läkare eller dietist som professionellt kan avgöra om du behöver gå ner i vikt, och i så fall ge dig riktlinjer för det.

Tro mig, livet är så mycket större än midjemåttet.