Aviseringar
Rensa alla

överviktiga


Ämnesstartare

Hur tänker ni över detta ämne? att personerna som väger 50- 80 kilo mer än dom borde är äckliga?


   
Citera
Ämnesetiketter

nej. tänker ingenting, eller kanske tycker synd om dem som inte kan gå ordentligt på grund av sin övervikt. det måste vara jävligt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sup, ply!:
nej. tänker ingenting, eller kanske tycker synd om dem som inte kan gå ordentligt på grund av sin övervikt. det måste vara jävligt. 

ja de måste de och så kan dom väldigt sällan hjälpa att dom är det


   
SvaraCitera
sies
 sies

Eller, så tycker vi för oss själva och inte lägger ner energi på att hata/tycka illa om andra människor pga. deras vikt osv. Glad 

Du har säkert inte så super hälsosam livsstil heller. Bara för du är smal, mullig eller nåt i mellan så är inte du bättre än de. 


   
SvaraCitera

handendärnissen:
Hur tänker ni över detta ämne? att personerna som väger 50- 80 kilo mer än dom borde är äckliga?

Inte speciellt attraktivt eller hälsosamt. Nej personligheten gör en äcklig inte vikten. 
Döm aldrig en  kraftigt överviktig person i förväg då många kan lida av någon sjukdom. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sies:
Eller, så tycker vi för oss själva och inte lägger ner energi på att hata/tycka illa om andra människor pga. deras vikt osv. Glad 

Du har säkert inte så super hälsosam livsstil heller. Bara för du är smal, mullig eller nåt i mellan så är inte du bättre än de. 

nej de har ja inte o ja gnäller inte för man kan inte hjälpa att man är beroende av mat oså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Starkill91 :

Inte speciellt attraktivt eller hälsosamt. Nej personligheten gör en äcklig inte vikten. 
Döm aldrig en  kraftigt överviktig person i förväg då många kan lida av någon sjukdom. 

ni förstår ju inte, ja dömer ingen ja gjorde denna tråden för ja tycker de är fel att tracka ner på "tjocka" människor.


   
SvaraCitera

their body, their choice


   
SvaraCitera

sies:
Eller, så tycker vi för oss själva och inte lägger ner energi på att hata/tycka illa om andra människor pga. deras vikt osv. Glad 

Du har säkert inte så super hälsosam livsstil heller. Bara för du är smal, mullig eller nåt i mellan så är inte du bättre än de. 

Nu är det såhär att vi lever i sverige och här har man rätt att utrycka sin åsikt och vad vet Du om ts livsstil? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
their body, their choice

ofta inget val, ser föräldrar som matar barnen som bara den utan att tänka på att dom troligtvis kommer ha problem med detta resten av livet


   
SvaraCitera

bör nog inte yttra mig inom detta ämne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Axelinaaas:
bör nog inte yttra mig inom detta ämne

du gör som du vill


   
SvaraCitera

Axelinaaas:
bör nog inte yttra mig inom detta ämne

Galen hatar du fetton eller +_+


   
SvaraCitera

Jag tycker att överviktiga är äckliga och dom orkar inget och dom har ingen respekt för andra tex en tjej på 120 kommer fram till mig på krogen asså NEJ jag är vältränad och snygg och hon vet att dom flesta tycker det är mer sexigt med smala och tränade människor dom säger det beror på kraftig benstomme nej det är för att du sitter på din feta röv hela dan o äter träna hårt och ät rätt säg inte att man ska acceptera dig för den du är för dom flesta tycker du är äcklig om du e fet 


   
SvaraCitera

handendärnissen:

nej de har ja inte o ja gnäller inte för man kan inte hjälpa att man är beroende av mat oså

Jo man väljer själv 


   
SvaraCitera