Aviseringar
Rensa alla

Övre åldersgräns för um?


Ämnesstartare

Finns detr någon övre åldersgräns för um? Ojm ja, vilkn är den och vart ska de i så fall vända som är för gamla för um? 


   
Citera

Det finns väll ingen skriftligt gräns, men jag tycker att är man över 30 så är man inte ungdom längre, men det varierar från person till person.


   
SvaraCitera

nä finns ej

men vore lite knasigt om typ fullvuxna (dvs.. ja, 30+) hängde här

med det sagt vill jag säga att jag antagligen kommer hänga här tills sidan läggs ner pga: sorglig_tjej


   
SvaraCitera

30 xD för några år sedan var alla överens om att typ, 19 var för mycket


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Är inne lite på samma spår som snor.


   
SvaraCitera

Äh så länge man känner sig som en ungdom i kroppen så kan man hänga här. 


   
SvaraCitera

snor:
nä finns ej

men vore lite knasigt om typ fullvuxna (dvs.. ja, 30+) hängde här

med det sagt vill jag säga att jag antagligen kommer hänga här tills sidan läggs ner pga: sorglig_tjej

Ungefär så här. Vid 30.
 UM är ett bra tidsfördriv. Undrar vad jag skulle göra istället Söt


   
SvaraCitera

30 år tror jag som många andra. Men sen vet man inte om man kommer kunna hänga här då man skaffat familj eller ja åtminstone tjej till att börja med. För när man skaffat barn så har man nog inte så mycket tid övers till att hänga här och skriva ibland meningslösa inlägg.
Men för det kommer jag inte att ta bort mitt konto tror jag.
Liksom tänk när man är 70 bast och sidan finns kvar och så loggar man in och kollar vad man hade för problem som ung hahahah. Cheers for that guys and girls.


   
SvaraCitera

 12 år


   
SvaraCitera

Grejen är väl att det inte ska finnas vuxna här som utnyttjar ungdomar och vara lite creepy tänker jag. Vet att det var någon 30+ man här, eller ja om hn ej trollade, som gillade att skriva om sex och sina sexuella erfarenheter/preferenser och det rimmar lite illa när en vuxen gör sådant med trettonfjortonåringar ticker jag, och nu har vi ju rätt många unga här.


   
SvaraCitera

isola:
Grejen är väl att det inte ska finnas vuxna här som utnyttjar ungdomar och vara lite creepy tänker jag. Vet att det var någon 30+ man här, eller ja om hn ej trollade, som gillade att skriva om sex och sina sexuella erfarenheter/preferenser och det rimmar lite illa när en vuxen gör sådant med trettonfjortonåringar ticker jag, och nu har vi ju rätt många unga här.

Håller helt klart med dig om det där. Sånt folk ska inte finnas här på UM! Men jag tänkte mer på att det kan vara kul och logga in och läsa sina egna gamla inlägg och trådar man startat för att "återuppleva" ens problem. Inte för att ragga på små brudar sånt tycker jag inte är okej någon stans. 


   
SvaraCitera

Johansson:

Håller helt klart med dig om det där. Sånt folk ska inte finnas här på UM! Men jag tänkte mer på att det kan vara kul och logga in och läsa sina egna gamla inlägg och trådar man startat för att "återuppleva" ens problem. Inte för att ragga på små brudar sånt tycker jag inte är okej någon stans. 

kritiserade ej det du skrev


   
SvaraCitera

Vi är en enda stor familj liten som stor.


   
SvaraCitera

skorpion76:
Finns detr någon övre åldersgräns för um? Ojm ja, vilkn är den och vart ska de i så fall vända som är för gamla för um? 

Nja inte direkt. Men som andra var inne på 30+ så är man inte ungdom men man får väll vara hör så länge man är under 40.


   
SvaraCitera

det är väl knappast någon majoritet som är under 18 nu för tiden.


   
SvaraCitera