Aviseringar
Rensa alla

Officiell nakendag på samtliga arbetsplatser/skolor


Ämnesstartare

Vad tycker ni om att införa en allmän nakendag på landets samtliga arbetsplatser och skolor? Dvs, en helt vanlig dag med undantag för att all personal och elever var nakna. På så vis behöver ingen som skäms över sin kropp skämmas länge till eftersom det troligen kommer finnas folk som har precis lika "fula" eller "fulare" kroppar. Syftet kommer att vara att avskaffa tabun kring nakenheten så att den blir mer accepterad, vilket i framtiden kan leda till att vi inte kommer att behöva kläder alls. På mitt jobb kommer vi nästa onsdag att ta tag i saken på test och om det blir lyckat kommer vi att skriva till regeringen och lägga fram vårt förslag.


   
Citera
Ämnesstartare

Knäppis, vissa behöver faktiskt skyddskläder när de arbetar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså nej
bara....
nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Självklart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arne Anka:  troligen kommer finnas folk som har precis lika "fula" eller "fulare" kroppar. 

Men den som är fulast då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade sjukanmält mig alla dessa dagar


   
SvaraCitera

ehd:
Hade sjukanmält mig alla dessa dagar

That!!'


   
SvaraCitera
reben

helt ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns ju najs o stå med vinkelkap o skära sten med ballen i vädret. Nej fyfan va dammig man hade blivit


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ts Sover


   
SvaraCitera

Kluven faktiskt. najs med nakna snygga badboys men nja jag själv skulle nog inte våga visa mig själv naken. Liksom, tänk om man blir våldtagen? Ingen ficka att ha mobilen i och ingen tid att ringa efter hjälp eftersom att våldtäktsmannen inte ens behöver ta av en kläderna. Och tänk alla perversa gubbar som sitter och runkar medan man går förbi där naken utanför fönstret. Tänk om man kunde låsa in alla våldtäktsmän och perversa pedofilgubbar i en bur. Då skulle nakendagen gå att genomföra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

worst+ever.jpg

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mysigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ehd:
Hade sjukanmält mig alla dessa dagar

Exakt så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina:

Men den som är fulast då?

Hade alltid funnits olika uppfattningar om vem som var "fulast".

ehd:
Hade sjukanmält mig alla dessa dagar

Det hade bara varit en dag om året, precis som alla speciella dagar. Hade det varit så fruktansvärt då? Tänkte också att för att säkerställa att så många som möjligt deltar får man extra mycket betalt om man inte "skolkar". Säg, typ, dubbla månadslönen för den månad dagen infaller, eller vilken form av anställning man nu har. Dubbelt så mycket betalt alltså. Då hade det väl varit värt det?

Reeeetooo:
Känns ju najs o stå med vinkelkap o skära sten med ballen i vädret. Nej fyfan va dammig man hade blivit

Går ju alltid att duscha efteråt om man nu har ett smutsigt jobb.

Dinchey:
Kluven faktiskt. najs med nakna snygga badboys men nja jag själv skulle nog inte våga visa mig själv naken. Liksom, tänk om man blir våldtagen? Ingen ficka att ha mobilen i och ingen tid att ringa efter hjälp eftersom att våldtäktsmannen inte ens behöver ta av en kläderna. Och tänk alla perversa gubbar som sitter och runkar medan man går förbi där naken utanför fönstret. Tänk om man kunde låsa in alla våldtäktsmän och perversa pedofilgubbar i en bur. Då skulle nakendagen gå att genomföra.

Ett alternativ hade ju annars varit att man inte klär av sig förrän man är på skolan/jobbet.


   
SvaraCitera