Aviseringar
Rensa alla

Officiella tråden för extrapriser, rabatter och reor


Ämnesstartare

My dreams are her:

Läste att de skulle ta bort återbäring pga att de kostade för mycket.

Hittade också en källa http://www.dn.se/ekonomi/coop-slopar-aterbaringen/

Mm jag vet, så sämst Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Det blir inte blodigt allvar så fort man inte använder sig utav smilies vettu!

joohooo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

joohooo

jasså? Okejrå

GladMycket gladGalenSötGlatt skålandeParty


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

jasså? Okejrå

GladMycket gladGalenSötGlatt skålandeParty

Skål


   
SvaraCitera

På Tradera finns veckans deal,  nya grejer med bra rabatter. 

http://deals.tradera.com/?utm_nooverride=1


   
SvaraCitera
Kudhos

Är man registrerad på cdon.com får man rabattkoder jämt. Får massvis med handla för 500 och så drar vi av 100 och liknande. Brukar handla kläder och spel så ibland.

Studentkortet och mecenat har massvis med rabatter. Så fixade jag mitt mobilabonnemang.

Bokus, Footway, och Tradera har också massvis med rabatter som skickas då och då till registrerade använder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har man kanin och bor i gbg så ska man åka till naturnära, en bal (alltså en liten, sådan som får plats i en sopsäck, tror det är 12kg) med hö kostar 70kr och är mycket bättre hö än det i zoobutiken som kostar 150kr för 1/4 så mycket. Man kan också köpa jättesäckar med jäättebra pellets jämfört med zoobutik, det finns bland annat oxbow bunny basic billigare än på blå stjärnan (djursjukhuset), svenska foder, edel och liknande. Undvik spånbalarna, de dammar. Hornbach har bra spån om man vill ha kutterspån i buren, annars vet jag att coop i bäckebol hade billigt toa-lätt 55L.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lösgodis 29:90 kilot på maxi här iallafall, samt krossade tomater med chili x3 för enbart 10 spänn. Köpte snabbt 12 o skall genast göra kylskåpssås 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Kul tråd! Brukar göra som någon ovan och googla rabattkoder när jag handlar på nätet. De flesta matbutiker har väl också appar där en kan kolla rabatterade varor i sin närmsta butik osv Party


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Reeeetooo: kylskåpssås

??? Party


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

ply:
koden 1304 på hm.com har funkat för att dra bort 50 kr i hundra år känns det som. den är en nära vän. 

coolt. måste prova.
det var som när en kunde logga in på Aftonbladets +artiklar med användernamn och lösenord "ergonomi", men tror inte det funkar längre Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

??? Party

köttfärssås fast på typ allt man hittar i kylen som inte går på något annat, som t.ex. morot, turkisk yoghurt osv allt som ba ligger o skräpar! 😉 


   
SvaraCitera
EGER
 EGER

För er som letar extrapriser på mat är matkollen en perfekt app.
Billigt much!


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Reeeetooo:

köttfärssås fast på typ allt man hittar i kylen som inte går på något annat, som t.ex. morot, turkisk yoghurt osv allt som ba ligger o skräpar! 😉 

ah, okej! Typ.. en miljösås Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

ah, okej! Typ.. en miljösås Party

haha typ, brukar bli sjukt gott! Tumme upp


   
SvaraCitera