Aviseringar
Rensa alla

Oförberedd för prov = Skolka -> DÅLIGT SAMVETE!


Ämnesstartare

OF 5:

du får du väll acceptera att det kommer gå åt helvete och sen ta och styra upp dina studier

jaa, jag ska börja planera bättre! [cry]

har ni aldrig skolkat från ett prov? :O åh, jag som har varit en så lydig flicka, varför bryta ett vinnande koncept! [cry][cry][cry]

men iofs kommer vi ändå ha ett slags slut prov/test som är det ändå som räknas. MEN JA, gör jag något väldigt fel om jag tar frånvaro två dagar, spelar det stor roll i mina betyg? ÅÅH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tygskor:

gör jag något väldigt fel om jag tar frånvaro två dagar, spelar det stor roll i mina betyg? ÅÅH

nä det är bara din moral som hävdar att det är fel och om ni ändå ska ha ett till prov så spelar det ju ingen roll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

nä det är bara din moral som hävdar att det är fel och om ni ändå ska ha ett till prov så spelar det ju ingen roll

men alla mina klasskompisar kommer ju tänka att: åh, orka att hon skolkar bara för att hon inte pluggar blabla.. ÅH FAN VAD OSÄKER JAG LÅTER!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tygskor:

åh, orka att hon skolkar bara för att hon inte pluggar blabla.. ÅH FAN VAD OSÄKER JAG LÅTER!!!!

om du tänker på ditt så får dom tänka på sitt, eller kommer dom sluta vara kompisar med dig för att du skolkar från ett prov


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ere så illa!

men ännu ett problem, mina föräldrar vägrar sjukanmäla mig, hhur ska man lyckas övertala dom?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tips?!!!!!!!!


   
SvaraCitera
elinc

mensvärk [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tygskor:

tips?

du kan göra som bror min: gör som vanligt på morgonen ta vanliga vägen till skolan halvvägs åker du någon annanstans sen åker du hem när du vet att din päron åkt hemifrån


   
SvaraCitera

Om du varit duktig tidigare och om du är sjukanmäl så kommer de inte misstänka något. Säg att du har ont i huvudet kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

du kan göra som bror min: gör som vanligt på morgonen ta vanliga vägen till skolan halvvägs åker du någon annanstans sen åker du hem när du vet att din päron åkt hemifrån

Har redan sagt att dom ska sjukanmäla mig - Dom vägrar.

CaithSith:

Om du varit duktig tidigare och om du är sjukanmäl så kommer de inte misstänka något. Säg att du har ont i huvudet kanske.

Var sjuk PÅ RIKTIGT 3 dagar förra veckan tror jag det var. Så börjar få mycket frånvaro..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tygskor:

Har redan sagt att dom ska sjukanmäla mig - Dom vägrar.

smart[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skolka inte, take it like a man!


   
SvaraCitera
elinc

tygskor:

Vad i helvete ska jag göra? Blir jättebesviken på mig själv om jag får under G.

Jag skiter hellre i prov om jag vet att jag kommer faila. Hellre att en megafail inte är bevisad på papper liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aldrig skolkat ett prov.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elinc:

Jag skiter hellre i prov om jag vet att jag kommer faila. Hellre att en megafail inte är bevisad på papper liksom.

Äntligen en vettig människa![bigcheers]


   
SvaraCitera