Aviseringar
Rensa alla

Ofrivillig "relation" till personer man ej tycker om!


Ämnesstartare

Min andra tråd [blush]

Kom inte på nå bättre rubrik 🙁

Men har ni någon eller några personer som ni kanske inte riktigt tål men måste stå ut med? Berätta om denne och vad det är ni ej tål hos personen! [blush]

Jag har i hela mitt liv stått ut med en person som aldrig någonsin verkar försvinna. Han får mig att tänka på bajs med sina fräknar och hans dryga leende. Det är inte sällan han ger riktigt dryga pikar också [cry]

(har inget emot fräknar annars)

Blev man mulad i lågstadiet så blev han mulad bredvid mig. Fick man kvarsittning i skolan så satt han bredvid mig. Träffade jag en ny kompis så var han alltid redan kompis med denne. Skulle man leka på sin egen gård så var han alltid hos grannen. [cry]

Var man på väg att bli doppad i toan i högstadiet så blev han doppad i toan bredvid. [cry]
(tur nog lyckades jag alltid ta mig fri)

Trodde verkligen att jag skulle få slippa honom efter skolan men nääää [sad]

Går man på hockey eller fotboll, då är han ordningsvakt. Går man på en pub är han vakt, värd eller DJ. Åker man på en fest där man knappt känner någon, då är han redan där. Ska man tanka bilen jobbar han på macken. Ska man handla på ICA eller Konsum står han i kassan. Ska man köpa hamburgare sitter han alltid där med sin kusin som också har fräknar. 🙁 Och varit tvungen att sitta bredvid honom då jag åkt tåg ett par gånger [cry]

När han fick för sig att han legat med samma person som mig kom han fram med sitt dryga leende och ville ge mig tjuga pga buksvåger lagen. Var dock skönt att sudda bort hans leende när jag sa att jag ej ligger med folk här [blush]


   
Citera
Ämnesstartare

Fasiken:

Var man på väg att bli doppad i toan i högstadiet så blev han doppad i toan bredvid. [cry]

[bigsmile][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

[bigsmile][sad]

hårda tider [blush]


   
SvaraCitera

Ja. Om de klarar sig utan mig brukar jag ignorera dem.

Om inte kapitulerar jag och tycker synd om mig själv :c


   
SvaraCitera

[bigsmile]

har haft sådana personer men de har försvunnit ur mitt liv
jag är (för) bra på att inte kunna dölja mina känslor och blir lätt irriterad om jag känner mig förföljd eller annat av någon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förutom chefer och dylikt har jag väl bara haft en sån. var en person jag egentligen inte tyckte illa om men jag var hennes bästa vän och hon var absolut inte min bästa vän. trevlig att träffa ibland men ganska ansträngande och tröttsam, och ville träffa mig precis varenda dag och följde efter mig osv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

tjuga pga buksvåger lagen

vad är detta? borde börja kräva pengar från folk..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir alltid "[mad]" och tar tag i det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

süpplü:

vad är detta? borde börja kräva pengar från folk..

Något rätt många killar här sysslar med [cute] Tycker det är töntigt och rätt elakt [sad]

Men har en kille legat med samma tjej som en annan kille blir dom buksvågrar och enligt buksvåger lagen ska man ge en tjuga(det var något annat man kunde ge också, minns ej vad).

Det är oftast en kompisgrej med lite, "Ha, jag är lika bra som dig ;)" attityd. Men har hänt att okända kommit fram till vänner eller bekanta och det har blivit bråk pga exflickvän eller känslor [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet ej vad som gäller för tjejer [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Något rätt många killar här sysslar med Tycker det är töntigt och rätt elakt

Men har en kille legat med samma tjej som en annan kille blir dom buksvågrar och enligt buksvåger lagen ska man ge en tjuga(det var något annat man kunde ge också, minns ej vad).

Det är oftast en kompisgrej med lite, "Ha, jag är lika bra som dig ;)" attityd. Men har hänt att okända kommit fram till vänner eller bekanta och det har blivit bråk pga exflickvän eller känslor

varför gäller det bara killar?

du verkar bo på ett mysigt ställe =))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drakfisk:

var en person jag egentligen inte tyckte illa om men jag var hennes bästa vän och hon var absolut inte min bästa vän

Åh [sad] Hade en kille i samma klass som älskade flygplan och sci-fi som alltid ville vara med mig och titta på flygplan som flög högt uppe i skyn. Ringde jämt och bad mig komma ned på star trek kvällar [cry]

Blivande_japan:

jag är (för) bra på att inte kunna dölja mina känslor och blir lätt irriterad om jag känner mig förföljd eller annat av någon

men kommer dom inte tillbaka???
När jag försökte bli av med honom så kom han smygande tillbaka. Typ stod i bakgrunden och tog ett steg närmare varje gång jag tittade bort [blush]

Fast vissa gånger gick det nog inte att göra något åt det, hade ju inte kunna be honom bli mulad i en annan driva eller doppad i en annan toa direkt [blush] Går nog inte att be honom sluta jobba på varje ställe jag besöker [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Åh [sad] Hade en kille i samma klass som älskade flygplan och sci-fi som alltid ville vara med mig och titta på flygplan som flög högt uppe i skyn. Ringde jämt och bad mig komma ned på star trek kvällar [cry]

haha stackare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

süpplü:

varför gäller det bara killar?

du verkar bo på ett mysigt ställe =))

Vet inte, finns kanske något liknande för tjejer?

he he hatar stället [cry] skulle jag verkligen bli fast här hela livet och behöva gå emot min regel att ej dejta någon här, då skulle jag nog få brevlådan fylld med tjugor. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Vet inte, finns kanske något liknande för tjejer?

he he hatar stället skulle jag verkligen bli fast här hela livet och behöva gå emot min regel att ej dejta någon här, då skulle jag nog få brevlådan fylld med tjugor.

borde vara samma grej, kan man tycka.

skulle du inte snarare få dela ut tjugor eftersom du har väntat så länge med att delta i incesten? eller får man en tjuga för att man är efter?


   
SvaraCitera