Aviseringar
Rensa alla

Ofrivillig "relation" till personer man ej tycker om!


Ämnesstartare

süpplü:

borde vara samma grej, kan man tycka.

Du får höra med dina vänner (:

süpplü:

skulle du inte snarare få dela ut tjugor eftersom du har väntat så länge med att delta i incesten? eller får man en tjuga för att man är efter?

Fan jag tänkte fel [cry] Blir ju jag som ska betala omg [cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gud vilken chock de blev [cry]

men ja tänker inte betala om ja så måste dejta nån härifrån [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

süpplü:

skulle du inte snarare få dela ut tjugor eftersom du har väntat så länge med att delta i incesten? eller får man en tjuga för att man är efter?

FAST hon skulle ju kunna vara otrogen.. fy fan, ännu hemskare. [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Du får höra med dina vänner (:

har nog inga vänner som har beblandat sig med denna regel.

Fasiken:

Fan jag tänkte fel Blir ju jag som ska betala omg

[badgrin]

du ska väl vara glad över att folk inte får betala för att vara med dig i alla fall! känns inte som en rolig position.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Samtliga av mina familjemedlemmar, om än i varierande grad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

süpplü:

du ska väl vara glad över att folk inte får betala för att vara med dig i alla fall! känns inte som en rolig position.

e lite glad över det tror jag.[cute]

Fast blä.. usch. tråkigt de där ibland! Om dom känner att dom måste göra det kan dom väl smyga lite med det. Men skönt att vissa tjejer ej verkar bry sig iaf (:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Samtliga av mina familjemedlemmar, om än i varierande grad.

Jobbigt när det är så. Blir kanske lite svårare att bli av med dom när dom tillhör ens familj. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det inte så farligt så brukar jag stå ut med det, men inte umgås eller kommunicera med den i en så hög grad som jag annars hade gjort. Brukar mest handla om folk som bara pratar om sig själva JÄMT.


   
SvaraCitera

Fasiken:

men kommer dom inte tillbaka???

nja, den ena försvann iom att vi slutade gå i samma klass och den andra försvann iom att han dels slutade vara i skolan och dels att jag blev väldigt avvisande


   
SvaraCitera

isola:

Är det inte så farligt så brukar jag stå ut med det, men inte umgås eller kommunicera med den i en så hög grad som jag annars hade gjort. Brukar mest handla om folk som bara pratar om sig själva JÄMT.

sånna personer är nice
särskilt när det typ inte spelar ngn roll vad man säger så ska de vara värre

man sj typ: "gud va trött jag ör, kunde inte somna igår så sov bara 6 timmar"

de kontrar "ah gud ja me har ba sovit 6 h på hela veckan-!!!!!"

man ba "ok"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

man sj typ: "gud va trött jag ör, kunde inte somna igår så sov bara 6 timmar"

de kontrar "ah gud ja me har ba sovit 6 h på hela veckan-!!!!!"

man ba "ok"

Känns lite som om man bara är en statist i deras show. Har någon gång provat att säga något helt random eller osannolikt för att se hur det skulle mottagas, ignoreras det helt så vet jag att personen är noll intresserad av vad jag har att säga eller helt enkelt stängt av öronen för att lämna energi till sin käft.


   
SvaraCitera

isola:

Känns lite som om man bara är en statist i deras show. Har någon gång provat att säga något helt random eller osannolikt för att se hur det skulle mottagas, ignoreras det helt så vet jag att personen är noll intresserad av vad jag har att säga eller helt enkelt stängt av öronen för att lämna energi till sin käft.

ah
insåg nu att jag knappt har några sådana i min närhet längre
det känns skönt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

insåg nu att jag knappt har några sådana i min närhet längre
det känns skönt

Mm har ej heller. Annat än en gammal bekantskap som skriver ibland och berättar om sitt liv. Vet ej varför, men jag låter hen hållas till en viss gräns pga hen kanske inte har någon familj som bryr sig.


   
SvaraCitera
mynona

Fasiken:

Men har ni någon eller några personer som ni kanske inte riktigt tål men måste stå ut med? Berätta om denne och vad det är ni ej tål hos personen!

Bara släktingar, om man nu inte räknar det självklara jobb/skola. Det finns en person som verkar utgå ifrån att vi är precis likadana fast vi i själva verket är personlighetsmässiga motsatser och som verkar tro att vi ska få samma slags liv, något som verkar frånstötande på mig. Jag tycker inte om hens sätt att tro att hn vet allt om mig för att vi är lika, när jag i själva verket uppfattar hens liv och personlighet som avskräckande.

Fasiken:

Var man på väg att bli doppad i toan i högstadiet så blev han doppad i toan bredvid.

Nemen [chocked][sad] Tänk att sådant händer

Fasiken:

Ska man köpa hamburgare sitter han alltid där med sin kusin som också har fräknar. 🙁

Fräknar? [bigsmile]

Fasiken:

Något rätt många killar här sysslar med Tycker det är töntigt och rätt elakt Men har en kille legat med samma tjej som en annan kille blir dom buksvågrar och enligt buksvåger lagen ska man ge en tjuga(det var något annat man kunde ge också, minns ej vad). Det är oftast en kompisgrej med lite, "Ha, jag är lika bra som dig ;)" attityd. Men har hänt att okända kommit fram till vänner eller bekanta och det har blivit bråk pga exflickvän eller känslor

Avskyvärt: jag är säker på att det här bara gäller killar, och det kan ju få dåliga konsekvenser för tjejer om det visar sig att hon skapat många buksvågrar, därmed blir det konsekvensmässigt ett slags kontrollsystem till tjejers nackdel. De där killarna visar ingen respekt eller tacksamhet för att de fått sex. Det kanske låter som en skapr reaktion mot någon folk säkert uppfattar som ett skämt, men nej, i verkligheten får det negativa konsekvenser, för jag tror säkert att folk pratar om tjejer som skapat "för många" buksvågrar

Fasiken:

Vet ej vad som gäller för tjejer

Det låter som ett typiskt omoget machofenomen som säkert leder till att tjejer som skapat för många buksvågrar råkar illa ut. även om tjejer tar efter får det inte samma nackdelar för killar. Oavsett vilket är det respektlöst och otacksamt

Fasiken:

Fan jag tänkte fel Blir ju jag som ska betala omg

Gör det aldrig. Även om du har sex med någon därifrån, så delta aldrig i detta. Det är rätt att bojkotta sådant och om allt fler vägrar delta så försvinner det. Då slipper du förresten allt besvär med "incesten" som du talar om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Det finns en person som verkar utgå ifrån att vi är precis likadana fast vi i själva verket är personlighetsmässiga motsatser och som verkar tro att vi ska få samma slags liv, något som verkar frånstötande på mig. Jag tycker inte om hens sätt att tro att hn vet allt om mig för att vi är lika, när jag i själva verket uppfattar hens liv och personlighet som avskräckande.

Haha [sad]
Låter lite obehagligt [cute]
Tänk om du egentligen är likadan bara att du själv ej ser det [chocked][tard][blush]

mynona:

Fräknar? [bigsmile]

mm [blush] har inget emot fräknar på tjejer och vissa killar. Men just dom här två.. tänker på bajs! Typ som då jag var liten och märkte att jag hade mask när jag bajsade. [blush]

mynona:

Avskyvärt

Mjo men på det sättet som det sker på så får alla reda på det slutändan ändå, även tjejerna.

Har man haft sex med någon så får man nästan förvänta sig att de flesta kommer få reda på det av vänner/bekanta till de som haft sex [cute]

Att dom ger en tjuga är nog den enda riktiga skillnaden mellan andra killgäng. Dom som håller på med det vill ju skryta lite, precis som många andra.

Men det är tråkigt att det är så. Och inte så mycket respekt [sad]

mynona:

Gör det aldrig. Även om du har sex med någon därifrån, så delta aldrig i detta. Det är rätt att bojkotta sådant och om allt fler vägrar delta så försvinner det. Då slipper du förresten allt besvär med "incesten" som du talar om.

Nej nej. Jag skulle aldrig göra det. När jag drog upp det i tråden var det inte en så allvarlig diskussion som det känns som nu [blush]

Men jag tror inte att "incesten" försvinner bara för att folk bojkottar buksvåger lagen [cute]


   
SvaraCitera