Aviseringar
Rensa alla

ogillar


Ämnesstartare

när distriktsköterska ba: "jag ringer dig om detta" och så skriver hon inte vilken tid eller vilken dag hon tänker göra det :pPpPpPpPpPpP och så går det inte att svara på meddelandet, eftersom ärendet är klassat som avslutat [mad]

Jag har väntat sen 09.30 i morse, tror ni att hon ringer idag?! [cry] Jag häller på att dö och behöver nya mediciner snarast [cry]


   
Citera
Ämnesstartare

mot vad? :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dumt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

mot vad? :C

allergi och allergiastma :pPpPpPpPp
Kan köpa vissa saker receptfritt förvisso, men ah [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

dumt.

mm tänk om jag måste vänta i flera dagar? [sad] Sitter ju på helspänn och väntar på att telefonen ska ringa! [blush] ej hälsosamt att göra det i flera dagar, tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låter ju som att du har en riktigt kas distriktssköterska [n]

har hon inte ringt än så lär hon inte ringa idag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad][sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

låter ju som att du har en riktigt kas distriktssköterska

Mm, men kollade på hemsidan och hon är nyanställd. Hon kanske inte riktigt vet hur "mina vårdkontakter" fungerar osv??

OF 5:

har hon inte ringt än så lär hon inte ringa idag

[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Mm, men kollade på hemsidan och hon är nyanställd. Hon kanske inte riktigt vet hur "mina vårdkontakter" fungerar osv??

Ja så kan det förstås vara. Men verkar ju bättre att lösa det direkt i sådana fall, istället för att bara skjuta upp det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Ja så kan det förstås vara. Men verkar ju bättre att lösa det direkt i sådana fall, istället för att bara skjuta upp det.

Aah fast jag känner att jag borde ha ringt direkt istället för att ha bokat tid via internet!! [cry] Fast de VILL ju hellre att man använder internet, eftersom det är mer tidseffektivt, så trodde att jag gjorde det rätta. Känner mig lurad [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

... hon ringde aldrig :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad] Ring och tjata imorgon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ring och tjata imorgon

Ah, ska nog det. Mår ej braaa idag. Har fått allergisk reaktion mot något, så kan ej andas normal och det kliar massa. Trodde liksom att hon skulle fatta att det var akut när jag skrev att jag ville haa allergimediciner, hon borde ju fatta att det är pollensäsong nu [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror du kan få vänta några dagar...:`/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

tror du kan få vänta några dagar...:`/

[mad][mad][mad] om jag ringer och säger att jag inte kan andas normalt och verkligen behöver min medicin, går det snabbare att få tid då?


   
SvaraCitera