Aviseringar
Rensa alla

Ogillar


Ämnesstartare

När främmande män ringer mitt i natten [sad]

Dold text: oki har bara hänt 2 gånger och jag har bara svarat 1 av gångerna men ändå

Svarar ni när okända/främmande telefonnummer ringer?!?!!?


   
Citera

svarar alltid. bra att göra det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

svarar alltid. bra att göra det

Svarade en gång. Man påstod att jag delat 1 taxi med honom i sthlm, att jag hette typ malin och var 25+, sen lät det som om han ville köpa sex. Undrar vem den där malin var egentligen och varför denna person gav ut mitt nummer, säkert 1 umare [mad][mad][mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej, svarar inte när kända nummer ringer så hade varit lite elakt att svara på okända då.. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm man vet ju aldrig vad som hänt.
Vad sa mannen och flåsade han medan han sa det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas dock att den som ringde mig då bara drev. Han slutade iaf att ringa när jag sa att jag var ung och bodde i norrland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vad sa mannen och flåsade han medan han sa det?

Detta var runt 1 år sedan, så minns ej i detalj. Men han ringde flera gånger, mitt i natten. Sa någon om taxifärd dagen innan, att jag gett ut mitt nummer och nu ville han träffas och jag kunde tjäna på det, eller något sådant [shake][shake][shake][shake] + han pratade ej så bra svenska så vet inte exakt vad han sa [blush]


   
SvaraCitera

Nintendo:

om i sthlm, att jag hette typ malin och var 25+, sen lät det som om han ville köpa sex. Undrar vem den där malin var egentligen och varför denna person gav ut mitt nummer

sexuell kompanjon tror jag.

Nintendo:

säkert 1 umare

tror tobbish. [smile]

en person ringde till mig idag. han hade knasigt nummer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Mm man vet ju aldrig vad som hänt.

Nä men ofta främmande nummer som ringer skulle kunna ha något att säga om någon händelse som skulle vara relevant för mig [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

tror tobbish.

Nä var ju hemma hos honom då + han är ej tjej och bor i sthl och var ej 25 då!!

Just ja, Göteborgs taxi ringde mig jättetidigt en morgon, när jag sov. Undra om någon beställt taxi i mitt namn/nummer eller så, men bor liksom 50 mil från gbg [mad][mad]

*paranoid*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Nä men ofta främmande nummer som ringer skulle kunna ha något att säga om någon händelse som skulle vara relevant för mig [blush]

Ja kanske någon som ringer om en sjuk släkting eller något. Eller så kanske det är någon dagiskompis som vill ta upp kontakten igen [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ja kanske någon som ringer om en sjuk släkting eller något. Eller så kanske det är någon dagiskompis som vill ta upp kontakten igen

Meh, då ringer de ju säkert upp igen och då har jag hunnit kolla upp nummret på eniro och sen personen på ratsit och då kan jag ju förbereda mig mentalt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

+ han pratade ej så bra svenska så vet inte exakt vad han sa [blush]

Usch på alla torskar! Min farmor fick en massa oanständiga mess där folk ville köpa sex och träffas på "det vanliga stället" [sad][sad][sad]
Farmor tyckte att vi skulle skoja med dem och bestämma träff, men det tyckte inte jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Min farmor fick en massa oanständiga mess där folk ville köpa sex och träffas på "det vanliga stället"

[cry][cry] fy½!!

isola:

Farmor tyckte att vi skulle skoja med dem och bestämma träff, men det tyckte inte jag.

ahahaah cool farmor ändå [blush]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Just ja, Göteborgs taxi ringde mig jättetidigt en morgon, när jag sov. Undra om någon beställt taxi i mitt namn/nummer eller så, men bor liksom 50 mil från gbg

finns fler av dig alltså! Det är läskigt ju!!!

En vän ringde till OKQ8 och sa att det låg en man i släpet som han hade hyrt. Dom vart väldigt oroliga. [smile]


   
SvaraCitera