Aviseringar
Rensa alla

Ogillar feminister pedofiler mer än vad andra ogillar pedofiler?


Ämnesstartare

Feminister jag har stött på verkar så fientligt inställda till pedofiler, även fast de inte har begått några brott. Stämmer det att feminister ogillar pedofilerna mer än andra? 


   
Citera
penja

Ja, så är det nog. De flesta vettiga är feminister. 


   
SvaraCitera
penja

Eller ja, alla vettiga är feminister.


   
SvaraCitera
penja

Alla feminister är dock inte vettiga. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är feminist och jag ogillar även andra feminister.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:
Eller ja, alla vettiga är feminister.

Varför hatar feminister pedofiler som inte har begått nåt brott? Man kan inte hjälpa att man är pedofil.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

xD jojo penja..


   
SvaraCitera
penja

Lasagne:

Varför hatar feminister pedofiler som inte har begått nåt brott? Man kan inte hjälpa att man är pedofil.

Vet inte om jag orkar börja diskutera, ska nog se på tv istället. Men, i stora drag, skulle jag veta att någon tänder på att fantisera om sex med barn skulle jag ta avstånd pga extremt sjuka äckliga tankar. Vill inte umgås med någon som tänker på detta vis. Sen kan jag självklart inte veta vilka dessa "pedofiler som inte begått något brott" är om de ej uttalat eller gett tecken på sådant beteende. Jag skulle då ev vara lyckligt ovetande och kunna tycka om personen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åter igen, människor gillar olika, men ointelligenta personer kommer såklart skilja på sexualitet och sexualitet, och döma någon för tankebrott. Förr hatade man bögar, det är accepterat nu, på vissa ställen iaf. Nu hatar man pedofiler, det är accepterat på andra ställen. Det är som att folks hjärnor är för underutvecklade för att se basala mönster, extrapolera och generalisera utifrån saker och ting. Undrar om det är alla miljögifter 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så ja, man skulle väl kunna säga att feminister hatar folk med avvikande sexualitet mer än vad en normalt funtad människa gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Folk med avvikande åsikter från dem själva öht iofs.


   
SvaraCitera
penja

Tickstart:
Åter igen, människor gillar olika, men ointelligenta personer kommer såklart skilja på sexualitet och sexualitet, och döma någon för tankebrott. Förr hatade man bögar, det är accepterat nu, på vissa ställen iaf. Nu hatar man pedofiler, det är accepterat på andra ställen. Det är som att folks hjärnor är för underutvecklade för att se basala mönster, extrapolera och generalisera utifrån saker och ting. Undrar om det är alla miljögifter 🙁

Du verkar inte förstå att pedofili endast handlar om maktspel. Njutningen i att få trycka ner någon annan. Fine om sexpartners sysslar med rollspel, och båda är med på det. Men att fantisera eller till och med utsätta barn för sexuella övergrepp är ingenting annat än stört. 

Vad menar du ska ske ifall pedofili accepteras? Ska folk börja ha sex med barn då? Ska våldtäkt då bli okej?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lasagne: Lika

Förstår inte varför de skulle ogilla pedofiler mer än gemene man.


   
SvaraCitera

varför försvarar man pedofili


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

penja:

Du verkar inte förstå att pedofili endast handlar om maktspel. Njutningen i att få trycka ner någon annan. Fine om sexpartners sysslar med rollspel, och båda är med på det. Men att fantisera eller till och med utsätta barn för sexuella övergrepp är ingenting annat än stört. 

Vad menar du ska ske ifall pedofili generaliseras? Ska folk börja ha sex med barn då? Ska våldtäkt då bli okej?

ja alltså, jag är ju absolut emot utnyttjande av barn, och tror inte barn i den åldern har någon vidare förmåga att ta egna beslut heller så.. Dömda pedofiler är ju skräp, som våldtäktsmän etc. Men att vara pedofil betyder ju inte att man gjort något. Så håller förstås med dig om du pratar om folk som begår brott.


   
SvaraCitera