Aviseringar
Rensa alla

Oh noes!


Ämnesstartare

Gick och la mig för att sova men mår bara skitdåligt, tårarna rinner, ont i bröstet och ont i huvudet har man.

Har haft lite ups & downs med tjejen den sista tiden, det värsta är väl att jag inte alls har några andra vänner förutom henne och det känns inte bra.

Hon jobbar en massa och vi ses bara några timmar i veckan, jag är införstådd med att hon vill vara ensam när hon väl är ledig, men det jobbiga är att det känns som om hon inte ens vill se mig.

Det känns mer och mer som man bara vill dra sig undan från henne eftersom det bara känns skit när vi träffas men hon är den enda som jag umgås med... Är helt och hållet socialt handikappad själv känns det som, verkar inte som om någon vill se en även om man försöker hålla kontakt med gamla klasskompisar och sånt.

Hon säger att hon fortfarande älskar mig. Jag älskar henne, men jag tvivlar på att hon verkligen gör det och det känns skit, behöver kärleken och närheten som jag har fått av henne innan, känner mig helt övergiven [sad]


   
Citera

Ditt liv kan inte vara din pojk/flickvän. Du förstör bara dig själv...


   
SvaraCitera

Aaaaw.

Jag känner igen mig extremt från mitt förra förhållande. Jag var den som ville vara ifred och han var lika fin som du [love].
Sen vände det dock men den historien har nog alla hört redan[zzz]


   
SvaraCitera

Kan inte vara värre än mig och Georgia, så ja, även denna gång är det mest synd om mig [zzz]


   
SvaraCitera

Låter inge vidare alls... 🙁 hatar sånt där jobbigt när man inte vet :/ men du borde blogga istället, finns egentligen inge att diskutera vad jag ser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gör er båda en tjänst och börja umgås med andra.

Hon kommer, oavsett hur mycket hon "älskar" dig, inte vara kvar hos dig om du fortsätter leva som en eremit.

Du måste bli självständig och sluta vara beroende av en annan människa (henne).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Ditt liv kan inte vara din pojk/flickvän. Du förstör bara dig själv...

Men nu är det så ;(

Harpyja:

Jag var den som ville vara ifred och han var lika fin som du [love].

Varför ville du vara det? Jag kan inte sätta mig in i hur hon tänker, antingen så vill hon bara vara själv eller så är hon trött på mig men vill inte dumpa mig eller något annat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

Gör er båda en tjänst och börja umgås med andra.

Jo jag vet att det är en skitfälla att göra, men själv är jag helt socialt handikappad, det är inte som jag säger, kan verkligen inte umgås med folk i grupp.


   
SvaraCitera

mittFejt:

Varför ville du vara det? Jag kan inte sätta mig in i hur hon tänker, antingen så vill hon bara vara själv eller så är hon trött på mig men vill inte dumpa mig eller något annat?

Kan bara prata utifrån vad jag själv vet och då när jag kände så, så var det någonting som irriterade mig när det handlade om honom. Det kunde vara at han inte skötte städning eller hygien, sket i förspel, sa att han älskade mig två gånger om dagen, grät hela tiden, kom med rosor.

Fast det var ju inte senare som jag förstod att jag skulle sakna det där. Jag försökte göra slut med honom två gånger men kom alltid tillbaka eftersom jag älskade honom.

Du kan ju försöka stänga in dig, läsa böcker, rita, städa, öva dig på att laga mat, spela tv-spel eller vad man nu kan göra när man är ensam och hemma. Allt för att du inte ska höra av dig på en vecka typ. Om hon hör av sig så älskar hon ju dig och du har ingenting att oroa dig för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är ju inte alls omöjligt att det finns saker hos mig som hon stör sig på... Jag vill inte stänga in mig i en vecka, det är bara jag själv som blir galen av det...

Harpyja:

Du kan ju försöka stänga in dig

träffade henne idag, vi var på kalas. När vi kom hem till henne igen så säger hon hejdå... Det är inte första gången. Hon ville alltså inte umgås något efter kalaset, men hon har inga problem att sitta och prata med mig på msn senare på kvällen, och smsar gör vi varje dag.

Det är just irl-kontakten som känns konstig. Tycker hon jag är en dryg sate eller vad är det?


   
SvaraCitera

mittFejt:

verkar inte som om någon vill se en även om man försöker hålla kontakt med gamla klasskompisar och sånt.

skaffa nya vänner. börja om på ny kula så att säga. och som nån sa, ditt liv kan inte vara den här tjejen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ensyster:

Skaffa nya vänner.

Är inte så lätt... även om man kan försöka intala sig det.


   
SvaraCitera

Det ÄR lätt. Jag skulle själv inte tycka om om det var en tjej som limmade fast sig på mig och inte skaffade egna vänner.


   
SvaraCitera

mittFejt:

Är inte så lätt

nej[sad]


   
SvaraCitera

mittFejt:

men jag tvivlar på att hon verkligen gör det

mittFejt:

det värsta är väl att jag inte alls har några andra vänner förutom henne o

Två problem, en lösning. Skaffa mer vänner! [smile]

mittFejt:

Är inte så lätt... även om man kan försöka intala sig det.

Snarare väldigt svårt när man bestämt sig att de ska vara det. Du har ju redan en vän och älskade = din flickvän. Skaffa lite vänner ska väll inte vara så svårt. Vad gör du på dagarna? Du kan ju inte sitta hemma å inte göra nåt iaf, gör nåt!

Skola, Jobb, Hobby, Organisation, Fester... ja de finns sannerligen en massa saker att göra. Kan säga av egen erfarenhet att jag är övertygad på att hon visst vill ha dig, men hon kommer aldrig kunna bekräfta ditt dåliga självförtroende. För är vad de handlar om, spelar egentligen inte någon roll hur mycket hon skulle spendera med dig, du skulle inte känna dig bättre när hon inte var där.

Alltså så måste du bygga självförtroende, och de gör du genom att aktivera dig... att göra saker. Så vad har vi lärt oss? Jo du beter dig dumt nu! Shape up? [smile]


   
SvaraCitera