Aviseringar
Rensa alla

Ohyran sprids


Ämnesstartare

Slutsats: Ohyran sprids, låt det inte ske.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

jävla rasist


   
SvaraCitera

[cute][sad][confused]


   
SvaraCitera

Usch 🙁 [cry]


   
SvaraCitera

Och du är femton... jag ler lite.


   
SvaraCitera

Jag orkar inte se på videon. Men jag antar att buskapet är att informera om den s.k. muslimska fundamentalismen som håller på att invadera samhället??

Jag tycker inte att det låter så trevligt.


   
SvaraCitera

Haha, fin fadeeffekt i början av filmen. ser väldigt seriöst ut och allt.

[rolleyes]


   
SvaraCitera

mm


   
SvaraCitera

oh no, bäst att vaccinera sej!

[tired]


   
SvaraCitera

Gillar hur hela filmen mörknar när de säger "...IMMIGRATION", får dessutom plus för musiken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höhö


   
SvaraCitera

Såååå... Lösningen ska vara... Att... Föröka oss som kaniner (med folk av vår egen nationalitet) och sedan... mörda alla andra, för att undvika överbefolkning? Hajar inte. Om jag skaffar 10 ariska kristna barn så kommer det ju fortfarande bli ytterligare 10 människor för mycket. Funkar inte.


   
SvaraCitera

"In 5 to 7 years, it will be the dominant religion of the world"

STACKARS JÄVLA KRISTNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA​AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

standby:

Såååå... Lösningen ska vara... Att... Föröka oss som kaniner (med folk av vår egen nationalitet) och sedan... mörda alla andra, för att undvika överbefolkning? Hajar inte. Om jag skaffar 10 ariska kristna barn så kommer det ju fortfarande bli ytterligare 10 människor för mycket. Funkar inte.

Vad bra att du förstod videon...[confused][tired].

Angelize:

jag ler lite.

Smile and your life will be longer [bigsmile].


   
SvaraCitera

EnDumAfrikanskVas:

Vad bra att du förstod videon...

vad menar den då? att vi ska sterilisera muslimerna? För om världens befolkning ökar ÄNNU mer... Jadu. Nä. Jävla töntvideo, tycker jag.


   
SvaraCitera