Aviseringar
Rensa alla

oj,jag råka pissa utanför=(


Ämnesstartare

Killar ! va gör ni när ni är hos en kompis elle nått också råkar ni pissa utanför så det hamnar lite på golvet? brukar ni torka upp de med gästhandduken då? eller låter ni de bara va och skyller på någon annan? Ibland så kan man ju bara använda sin socka men jag vet inte om det är så bra?! måste ha lite tips !!


   
Citera
Ämnesetiketter
Papper

Toalettpapper...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loke90:

brukar ni torka upp de med gästhandduken då?

fyfan


   
SvaraCitera

OM jag var kille och detta skulle inträffa så skulle jag nog ta toapapper.


   
SvaraCitera

loke90:

brukar ni torka upp de med gästhandduken då?

Vad i helvete? [shake]

Papper:

Toalettpapper...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Papper: Toalettpapper...

jaa men då får man piss på händerna och så blir de pisset utsprit över hela golvet också blir helt kletigt på golvet måste finnas bättre sätt !!


   
SvaraCitera

loke90:

jaa men då får man piss på händerna och så blir de pisset utsprit över hela golvet också blir helt kletigt på golvet måste finnas bättre sätt !!

Beror ju på hur handikappad man är. [crazy]


   
SvaraCitera
Papper

loke90:

jaa men då får man piss på händerna och så blir de pisset utsprit över hela golvet också blir helt kletigt på golvet måste finnas bättre sätt !!

Haha, du behöver ju inte trycka ner handet i pisset, var lite smidigt istället, typ håll i ett hörn och lägg pappret där osv...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om man som kille inte ens kan träffa toan när man pissar så kanske det är dags att fundera på att sitta ner när man är hos en vän? [censur]


   
SvaraCitera

Man pissar inte utanför!
Sätt dig ner istället.


   
SvaraCitera
Jeay_L

loke90:

jaa men då får man piss på händerna och så blir de pisset utsprit över hela golvet också blir helt kletigt på golvet måste finnas bättre sätt !!

Nu är ju jag tjej, men hur jävla svårt ska det vara att träffa toan!


   
SvaraCitera

Jeay_L:

men hur jävla svårt ska det vara att träffa toan!

Det kan vara jävligt svårt. Man kan ha fått nått (smuts, kalsongludd, sperma om man just haft sex) i öppningen av urinröret, då flyger det åt alla håll.

Teknival:

Sätt dig ner istället.


   
SvaraCitera

Stringburka:

Man kan ha fått nått (smuts, kalsongludd, sperma om man just haft sex) i öppningen av urinröret, då flyger det åt alla håll.

Men man kan ta en tops och rensa [rolleyes]


   
SvaraCitera

Usch[shake]

Tur att du är fejk...


   
SvaraCitera

Teknival:

Men man kan ta en tops och rensa [rolleyes]

Vad jobbigt att köra in en tops i kuken.
Varenda gång man ska pissa också. Näh, lättare att bara sitta ner så flyger det ut förr eller senare, eller ta det när man duschar (alltså att ta ut skräpet, inte att pissa).


   
SvaraCitera