Aviseringar
Rensa alla

oj vad himlen är awesome ibland: o


Ämnesstartare

öppnade fönstret nyss för att vädra och såg detta, tyckte det var jättefint och blev glad igen :$

den var dock mycket finare innan jag tog bilden, för var tvungen att ladda kameran först :c

hehehej.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Fint!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Fint!!

mh tyckte det![blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

mh tyckte det![blush]

Solnedgångar är fina också!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Solnedgångar är fina också!

tycker tidiga mornar brukar vara finare, eller kanske inte finare, men brukar gilla dom mer. mest för alla andra sover då typ. lr vet inte :e


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

tycker tidiga mornar brukar vara finare, eller kanske inte finare, men brukar gilla dom mer. mest för alla andra sover då typ. lr vet inte :e

Ser sällan tidiga mornar [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ser sällan tidiga mornar [blush]

gör alltid det när jag dygnar/ är uppe länge :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aha bor du där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bergdahl:

aha bor du där

var? fattar ej :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kram :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

var? fattar ej :c

känner igen området som bilden togs i!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bergdahl:

känner igen området som bilden togs i!

vilket område tänker du på?

det enda som syns är ju ett väldigt tråkigt lägenhetshus och en träddunge, så borde ju finnas minst ca 100 000 liknande ställen i stockholmsområdet : P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

ca 100 000

nu övverdriver du unge man [no-no] (fast du kanske är äldre än mig, vet ej), eftersom att:

farbror gugge:

det enda som syns är ju ett väldigt tråkigt lägenhetshus och en träddunge,

säger väldigt mkt!

brukar ofta kunna dra snabb slutsats om vad det är för plats om jag varit vid platsen faktiskt :3.

jag trollardig. vet inte vart du bor, förutom något du sagt förut. om jag veeeeeerkligen vill veta det så är det väl bara o gå in på en viss sida :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Fint!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bergdahl:

nu övverdriver du unge man [no-no]

mnjah, lite kanske. säg att det bor 2 000 000 pplz i stockholm, och säg att hälften av dem bor både i ett lägenhetshus och utanför innerstan, och att det är i snitt 10 lägenheter i varje lägenhetshus, så finns det 100 000 tråkiga lägenhetshus:P men iof, kanske hälften ligger vid en tråkig skogsdunge. så kan sänka mig till 50 000, men ändå,min poäng är densamma[cool]

Bergdahl:

jag trollardig. vet inte vart du bor

är inte hemlighetsfull om var jag bor, fattar inte varför folk vill vara anonyma etc på internet. bor på: Gustav Bohman, karins allé 3, 18145 Lidingö.
om någon vill vill veta

Dold text: gillar att få brev och oväntade besök[blush]


   
SvaraCitera