Aviseringar
Rensa alla

OJOJOJOJ


Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

fick mail från min lärare

måste tydligen

Du är en svag människa som låter dig styras av andra.. Hade jag varit i sitsen hade läraren rättat sig efter mina behov & regler. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Hade jag varit i sitsen hade läraren rättat sig efter mina behov & regler. [smile]

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism:

välkomna till mitt inlägg

Ingen metod är olämplig i den avsikten. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Du är en svag människa som låter dig styras av andra.. Hade jag varit i sitsen hade läraren rättat sig efter mina behov & regler.

Det kan vara därför du sitter där du sitter, och jag sitter där jag sitter [smile]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

måste tydligen skriva 3-4 sidor till kl 12 på dagen imorgon för att kunna få g i kursen

vrf?

S3ON:

Du är en svag människa som låter dig styras av andra.. Hade jag varit i sitsen hade läraren rättat sig efter mina behov & regler.

... [crazy]


   
SvaraCitera

hade du missat det eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Det kan vara därför du sitter där du sitter, och jag sitter där jag sitter [smile]

Det är väl änna självklart! Beroende på hur osäker man är i själen, ju mer hjälp krävs det från andra håll & människor för att finna platsen man trivs på. [smile]


   
SvaraCitera

OJOJOJ HÄR GÅR DET UNDAN [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Det är väl änna självklart! Beroende på hur osäker man är i själen, ju mer hjälp krävs det från andra håll & människor för att finna platsen man trivs på. [smile]

Sade S3ON, medan han glatt och nöjt rullade runt i dyngan på samhällsskiktets botten.


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Sade S3ON, medan han glatt och nöjt rullade runt i dyngan på samhällsskiktets botten.

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

hade du missat det eller?

A

Phrasedlvoe:

OJOJOJ HÄR GÅR DET UNDAN

AA FAN ÄR SNABBE VILLE

S3ON:

Beroende på hur osäker man är i själen, ju mer hjälp krävs det från andra håll & människor för att finna platsen man trivs på

Det är väl snarare du som behöver hjälp och som är osäker i själen, som endast trivs i ditt pojkrum framför datorn, med en mamma som kommer med pepsi och billypizzor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Det är väl snarare du som behöver hjälp och som är osäker i själen

Det är ju jag som har levt på botten i 15 år, det är jag som har erfarenhet.. Du är en nolla beroende av uppmärksamheten & andra människors medlidande..

Som så är det förstår du, har man vuxit upp i en miljö utan vänner är man dödssäker och stenhård.

Jag blir illamående av era behov utav vänskap & kärlek, det enda som har betydelse i mitt liv är hämd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

det enda som har betydelse i mitt liv är hämd.

Kollat för mycket på Batman det senaste??


   
SvaraCitera

S3ON:

Det är ju jag som har levt på botten i 15 år, det är jag som har erfarenhet..

Om "botten" är att bo hemma hos mamma och pappa verkar det inte vara så farligt trots allt.


   
SvaraCitera