Forumet - OJSAN

OJSAN

111 0 22

Spana också in:

Wanking_BC:

Eller hur! Så frågar morsan varför jag inte bär disken till köket dirr liksom [crazy]

du e i full fart me att leva livet

kom på värsta smarta grejen.. man borde snacka med en person om att skjuta en typ inom 1, 3, 7, 10, 20 år.. så man vet att man garanterat kmr bli skjuten, men man vet inte när, jävlar vad man skulle ta vara på dagarna och leva, kan ta slut när som helst och man kan inte göra något åt det
Lounge fact:

kom på värsta smarta grejen.. man borde snacka med en person om att skjuta en typ inom 1, 3, 7, 10, 20 år.. så man vet att man garanterat kmr bli skjuten, men man vet inte när, jävlar vad man skulle ta vara på dagarna och leva, kan ta slut när som helst och man kan inte göra något åt det

Inte särskilt kass plan i teorin men bedrövlig i praktiken!

Kablash__:

Ska börja vistas utomhus hela tiden nu ihop om något liknande! Lite komiskt faktiskt, så känn er inte hemska om ni skrattar om det händer!

Sup inne istället! Ett plan kan ju SMOSH'a dig när du sitter vid datorn! [love]
enni:

asså gud hur kan du äns skiriva de där? lite väll mag starkt o yttra sig om ngt såhär allvarligt. nu har du värligen gjort de -

Förlåt. Bums till skamvrån med mig. Du har alldeles rätt i det du skriver och jag skäms uppriktigt sagt över hur jag uttryckt mig i tråden.