Aviseringar
Rensa alla

Ok alla ni som är bra på ordning o reda, kom i skriv ngt fint till mig


Paseo
Ämnesstartare

Jag ska nu städa min lägenhet för femtioelfte gången denna vecka. Jag har fått någon slags sömnsjuka enligt min terapeut, iofs har jag ännu inte kollat det hos någon doktor, men i vilket fall som helst ja hjälp mig nu med lite saker.

Vad har du för rutiner när det gäller att hushålla? Vad är ditt bästa tips för en sjukligt trött människa att hålla ordning i sin lilla, lilla lägenhhet med mycket, mycket saker i?

Jag avskyr smuts och nu villar det av småflugor här också, liksom vafan är detta??? Skäms ihjäl över mig själv!!


   
Citera
Ämnesetiketter

ta bort lite av sakerna


   
SvaraCitera

damma dammsug moppa


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

ah smart ska ta skiten o sälja på tradera vill inte se det uuuuhhhh


   
SvaraCitera

Jag trivs bäst om det är lite rörigt, om det ligger travar med böcker, odiskade kaffekoppar och sedan länge förbrukade bictändare lite varstans. Det känns hemtrevligt. Man vill ju inte ha något slags NSDAP-ordning och reda där man ska bo och trivas.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

dazed:

Man vill ju inte ha något slags NSDAP-ordning och reda där man ska bo och trivas.

Nää det är sant asso, ska ta inspiration från det när jag städar. Fast flugorna gör mig ju lite väl orolig


   
SvaraCitera

Jag har alltid ordning för gillar att städa och fixa det snyggt. Lär dig att gilla det [crazy]


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

mrman:

Jag har alltid ordning för gillar att städa och fixa det snyggt. Lär dig att gilla det

Jag gillar osso o städa [sad] men jag har ingen energi över till det. Min terapeut sa att det är som såna där drömmar när man försöker ta sig någonstans men benen bär inte, fast i verkligheten


   
SvaraCitera

Paseo:

Nää det är sant asso, ska ta inspiration från det när jag städar. Fast flugorna gör mig ju lite väl orolig

Skaffa dig en sån där elektrifierad flugsmälla från teknikmagasinet och jaga dom jävlarna i stället, gjut lite flugblod, blir lite sport i vardagen. I hunt therefore I am.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

dazed:

Skaffa dig en sån där elektrifierad flugsmälla från teknikmagasinet och jaga dom jävlarna i stället, gjut lite flugblod, blir lite sport i vardagen. I hunt therefore I am.

Hahahahaha åh. Jag blir näästan ledsen i ögat [sad] fattar inte hur du gör, skulle vilka kalla dig klipska citatmannen men det låter inte så coolt


   
SvaraCitera

Paseo:

Hahahahaha åh. Jag blir näästan ledsen i ögat [sad] fattar inte hur du gör, skulle vilka kalla dig klipska citatmannen men det låter inte så coolt

Tyst beundran räcker.

Här har du lite städmusik:

Jag vet inte om det är bra än riktigt men intressant tycker jag.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Nee jag blir näästan dödsjuk ffs

dazed:

Jag vet inte om det är bra än riktigt men intressant tycker jag.

Jag tycker det va bra iaf, blev dock pausmusik, njuter med en kopp kaffe, musikaliskt tycker jag


   
SvaraCitera

fråga björklund. han gillar ordning och reda.


   
SvaraCitera

Paseo:

Jag tycker det va bra iaf, blev dock pausmusik, njuter med en kopp kaffe, musikaliskt tycker jag

Hon gick verkligen upp i musiken.

passaro:

fråga björklund. han gillar ordning och reda.

Hade förut med denna talande bild på karln i ett samhällskunskapsarbete som kanske gjorde viss avsteg från idéer om objektivitet osv.
Image


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

noooooooooooooooooooooooooooooo
glömde ta mina tabletter igår så nu är jag yr som fan
vill sååååå gärna ha ordning måste göra nåt åt detta asso.

så jävla störande att jag aldrig kan få den fina lägenhet jag vill ha, vill ha struktur o rutiner med orkar inget annat [sad][sad][sad][sad][sad]

fuuuuuuuck


   
SvaraCitera