Aviseringar
Rensa alla

Ok alla ni som är bra på ordning o reda, kom i skriv ngt fint till mig


dazed:

Hade förut med denna talande bild på karln i ett samhällskunskapsarbete som kanske gjorde viss avsteg från idéer om objektivitet osv.

[love]


   
SvaraCitera

brukar ställa tillbaka saker efter mig. Fungerar förvånansvärt bra.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

OF 5:

brukar ställa tillbaka saker efter mig. Fungerar förvånansvärt bra.

ge mig inspiration till hur du tänker. tyvärr skämtar jag inte utan är en seriös fråga [sad]


   
SvaraCitera

Paseo:

ge mig inspiration till hur du tänker.

Nä men jag gör så, det enda jag har framme egentligen är typ en bok eller två och datorn när jag pluggar, annars står det undanställt. Typ samma med kläder brukar ha tre fyra dagar över en stol så de blir värt att gå och tvätta men annars så är det bara att lägga undan.
Sen brukar travar funka rätt bra också om man engagerar sig lite när man gör dem så kan de smälta in lite.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Åh jag vill också va sån, har velat ba ha världens ordning aslänge nu, min syster är precis som du, ställer tom undan datorn. Och hon stänger av den mellan varje användning o hon diskar allt så fort det är använt. O hon tvättar flera dagar i veckan. Önskar verkligen att jag också kunde, vetefan vad för skit som gör att jag inte kan.

OF 5:

Sen brukar travar funka rätt bra också om man engagerar sig lite när man gör dem så kan de smälta in lite.

Hur gör man det?


   
SvaraCitera

Paseo:

Hur gör man det?

Brukar börja med att sortera efter innehåll, och göra några olika högar sedan sortera efter storlek och börja trava så att sidan som är ut mot rummet är jämn. Blir bra om man gör det bredvid bokhyllor och om dem inte blir jätte höga, för då ser det lätt permanent ut. Ett alternativ är att ha det i någon form av nice låda typ en gammal trälåda av något slag.