Aviseringar
Rensa alla

Ok helt ärligt..hur många tjejer gillar äldre killar?


Ämnesstartare

Fast gillar småpojkar också iofs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är sexton och föredrar 19-25


   
SvaraCitera

Min gissning är att tjejer tänder mer på mogna killar som är mer män än småpojkar, och inte nödvändigtvis på en just ålder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är 18, föredrar killar i min egen ålder eller äldre. åldern spelar inte så stor roll, har träffat en snubbe på 26 som var barnsligare än många i min egen ålder så. ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

18 snart och de e väl allt mellan 20-30


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

14
16-17[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dhagor:

Min gissning är att tjejer tänder mer på mogna killar som är mer män än småpojkar, och inte nödvändigtvis på en just ålder.

barnsliga,oskyldiga och snuskiga ska d va![sad][sad]


   
SvaraCitera

Jag är inne på mitt sjuttonde levnandsår och min pojkvän är 20 bast


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

20-30 är mina favoriter

e dina favoriter om 8 dar wöö [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äldre killar och äldre killar...jag gillar män, helt enkelt. Den här frågan blir automatiskt en pojkvänsfråga för mig, eftersom jag inte i första hand skulle sikta in mig på tillfälliga förbindelser om jag skulle få för mig att börja leta på riktigt.

Åldern kan ju variera, men killen ska ju helst vara någorlunda torr bakom öronen och myndig med god marginal. [wink] Mest eftersom jag själv är det, och jag vill gärna ha en kille som befinner sig i samma stadium av livet som jag - även om jag drar mig för att skriva något i sten. Helst ska han ha lämnat mammas och pappas trygga famn, åtminstone nästan klar med studierna, osv. Antar att det motsvarar ett åldersspann på 24+...kanske uppemot 30-33 år. Ett intervall jag själv snart kommer att befinna mig i, så det känns helt naturligt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

e dina favoriter om 8 dar wöö

e hennes favis redan nu, lillen[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är 20 själv, Föredrar killar mellan 28-30.
[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är 15 och föredrar 17-24 typ [blush]


   
SvaraCitera

asså mitt ex är 16 sen har jag hållit på med en kille som är 25, så DET ÄR OLIKA.


   
SvaraCitera

16-19[blush] Beror juh oxå på mogenheten [smile]


   
SvaraCitera