Aviseringar
Rensa alla

Ok! Hjälp mig!


Ämnesstartare

Kan börja med att förklara min situation.
Jag går andra året på gymnasiet. Det går en tjej i min klass som jag nu är fruktansvärt kär i. Det hände rätt nyligen för det var inte förrän i slutet av förra terminen som jag börja prata lite med henne och så. Men nu pratar vid med varandra i stort sett varje dag. Inte ensamma dock för hon är alltid med sina två bästa vänner som också går i våran klass. Men nu behöver jag hjälp för dom senaste veckorna så kan jag inte låta bli att tänka på henne hela tiden. Och då menar jag verkligen hela tiden. Så nu börjar det tom bli jobbigt. Jag tycker verkligen hon är underbar. Hon är söt, smart och verkligen jättetrevlig. Nu har jag också fått hennes mobilnummer. Men nu till anledning till att jag gör tråden. Som sagt så börjar det bli riktigt jobbigt jag tänker på henne hela tiden men nu vill jag ha tips på hur jag ska göra. Ska jag bara helt enkelt ta tag i det och fråga henne om hon vill hitta på något efter skolan någon dag som t ex ta en fika eller om hon vill kolla film någon helg eller vad? hjälp mig snälla!


   
Citera
elinc

Vad sött 🙂


   
SvaraCitera
Hando

archer91:

fråga henne om hon vill hitta på något efter skolan någon dag som t ex ta en fika eller om hon vill kolla film någon helg


   
SvaraCitera
edroon

Skräm henne bara inte genom att direkt säga att du tycker om henne. Du kan visa det istället.
Du hade bra ideer där, ta en fika. kolla på film och genom att umgås med henne ensam lär du ju ta reda på om hon känner samma sak.

Kör hårt. lycka till [smile]


   
SvaraCitera

sött


   
SvaraCitera

skicka en lapp där det står får jag chans på dig och tre svarsalternativ:F


   
SvaraCitera

Chickfactor:

skicka en lapp där det står får jag chans på dig och tre svarsalternativ:F

Två menar du väl.

[] Kanske
[] Ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elinc:

Vad sött 🙂

Vad är?


   
SvaraCitera
Jeay_L

Fråga bara om ni ska hitta på nått.. ni är väl ändå kompisar även om du vill nå mer!


   
SvaraCitera

archer91:

Ska jag bara helt enkelt ta tag i det och fråga henne om hon vill hitta på något efter skolan någon dag som t ex ta en fika eller om hon vill kolla film någon helg eller vad?

Du hade fått hennes mobilnummer, eller hur? Ring henne. Mina erfarenheter säger mig att det är rätt väg att gå [smile]

archer91:

Och då menar jag verkligen hela tiden.

Även när du sitter och skiter? [censur]


   
SvaraCitera

Sagitta:

Två menar du väl.

[] Kanske
[] Ja

måste ju finnas ett "hahahaha jag fick dig jag är transa"


   
SvaraCitera

elinc:

Vad sött 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Även när du sitter och skiter? [censur]

haha mogen man kan va


   
SvaraCitera

archer91:

haha mogen man kan va

Sinne för humor är vad jag skulle kalla det. Slappna av. [wink]


   
SvaraCitera

Chickfactor:

måste ju finnas ett "hahahaha jag fick dig jag är transa"

Nä, måste finnas ett ''Ja... eller så ska du dö''


   
SvaraCitera