Aviseringar
Rensa alla

Ok mynona vad har jag för intryck av dig


Paseo:

Ingen fara guaje. Du verkar som en såndär skön person å hänga med, som kommer med de bästa kommentarerna. Du känns också sådär som att du vill att alla ska va me. Ingen ska glömmas bort. Tror du är en rolig kompis.

Tack så mycket. Hade ingen aning om vad du hade fått för intryck av mig men bra där. [blush]


   
SvaraCitera
KSENIA

BERÄTTAAAARGH!!!


   
SvaraCitera

Paseo:

Du verkar otroligt konstnärlig o musikalisk. O om man ska va lite konstnärlig då o kalla dig närvarande hihi. Du verkar också va en väldigt söt o gullig person som man kan sitta o fnittra me hur länge som helst. Göra nåt dumt o sen skratta. Hahaha.

åhh [love][blush]
blir alldeles rörd


   
SvaraCitera

Vill du fortfarande nypa mig i kinderna din jävla toka? [love]


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Nintendo:

Visst.

Du verkar va en person med sjuk humor. Skojsig o flamsig!!! Du känns också lite som att du inte skäms utan står för den du är.

Isotop:

En kille som vet va han vill. o kör på det!! men samtidigt chill o tar dagarna som dom kommer. "va nöjd med allt som livet ger o allting som du kring dig ser, glöm bort bekymmer, sorger o besvär"
Dold text: o en bra hemlig älskare? hmmmm tihi

Simi:

SLÅ MIG MED DIN RYTMPINNE.

Musik, musik, musik. Hahaha! Tänker typ bara på musik. En väldigt musikaliskt intresserad person helt enkelt. O väldigt bestämd på vad som e bra o vad som e anus!!!


   
SvaraCitera

Do me


   
SvaraCitera

Pet


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

KSENIA:

BERÄTTAAAARGH!!!

Du verkar också ha väldans sjuk humor. Kanske typ skämta mest hela tiden. Förutom när det är för allvarligt o då äre verkligen gravallvarligt. Tror du är en rolig person o festa med.

dazed:

Vill du fortfarande nypa mig i kinderna din jävla toka?

Jaaa hihi. Skulle kunna göra massa me dig du verkar va en sån person som man kan ha riktigt kul med.
Du är ju lillgammal, det vet vi. Fast inte på ett negativt sätt. Du är bra på vad heter det.... allmänkunskap lr allmänt vetande lr ja lalalala. Du vet mycket iaf o du vet ganska mycket om många saker. Verkar det som tycker jag. Du känns också som en ensamvarg, gillar o sitta för sig själv med en whiskey o en cigarr o lyssna på en grammofonskiva.


   
SvaraCitera

Paseo:

Dold text

[blush][blush]

Paseo:

"va nöjd med allt som livet ger o allting som du kring dig ser,

[bigsmile][bigsmile][bigsmile] nu gjorde du fan min kväll


   
SvaraCitera

Du var btw jättebra på det här!!! borde göra en liknande tråd och lägga lite energi på mina ratings.


   
SvaraCitera

vill också veta, om jag törs..


   
SvaraCitera

Paseo:

Jaaa hihi. Skulle kunna göra massa me dig du verkar va en sån person som man kan ha riktigt kul med.

Jag kan nog ha mina stunder av att vara helt okej sällskap.

Paseo:

Du är bra på vad heter det.... allmänkunskap lr allmänt vetande lr ja lalalala

[love]

Paseo:

. Du känns också som en ensamvarg, gillar o sitta för sig själv med en whiskey o en cigarr o lyssna på en grammofonskiva.

Ett stycke utopijävel. [love]


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

elverpigen:

Do me

Ujujuj tror det skulle va skitkul å dra ut med dig. Du är gränslös precis som jag. Jag tror vi är lika varandra i mycket. I och för sig kan det göra att man skär sig, men jag tror att vi är lite utav själsfränder faktiskt. Kanske.

passaro:

Pet

Det känns inte som att jag vet så mycket om dig. Bara sånadär självklara saker som du kommer från nåt land nere i europa tror jag o du gillar fotboll mkt mkt. Har inte pratat med dig så känner dig inte. Men tror du är en rolig människa som passar bra när man vill göra nåt craaaazy.


   
SvaraCitera
mynona

Paseo:

Du verkar oerhört påläst. En koncentrerad person. Du kan fokusera!!! Du har mycket tålamod o du gillar att diskutera världen. Men du är allt annat än tråkig. Tror det finns mycket livslust i dig. Har också fått känslan av att du inte dömer folk så hårt. Du ger alla en chans, eller flera, att visa vem man är. Du drar inte förhastade slutsatser om något alls egentligen.

Det var mycket vackert skrivet. Ja, jag är påläst, men jag önskar att jag kunde fokusera och koncentrera mig bättre - allt jag skriver här flödar bara automatiskt, jag fokuserar egentligen inte alls. Det är sant att jag är eftertänksam, och jag är självständig nog att skapa mig egna åsikter om folk snarare än att följa andras åsikter om dem. Du har mycket rätt i ditt omdöme!


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Isotop:

Du var btw jättebra på det här!!! borde göra en liknande tråd och lägga lite energi på mina ratings.

woooooo tack göre


   
SvaraCitera