Aviseringar
Rensa alla

ok nu måste jag lära mig kontrollera ilska


Paseo
Ämnesstartare

jag är jättebra i panikartade situationer. jag ba behåller lugnet å fixar allt

men jag blir så fruktansvärt arg för ingenting
det som gör mig mest arg är folk som inte förstår vad jag säger
o ja det är ju ett stort problem med tanke på att jag har en del vänner som knappt kan svenska hrm

en kompis till mig gav mig fel info idag
jag ville ba slå ut alla tänderna skära av kuken på han å vrida av nacken

jisses amalia vad är jag för en mänska
HUR kontrollerar ni er ilska???


   
Citera
Ämnesetiketter

Paseo:

det som gör mig mest arg är folk som inte förstår vad en säger

ja det är d värsta


   
SvaraCitera

de gånger jag blir ilsken använder jag högljudd aggressiv musik att avreagera mig med


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Luther Blissett:

de gånger jag blir ilsken använder jag högljudd aggressiv musik att avreagera mig med

mmmm den är riktigt bra asso
fast det blir svårt när ens ilska liksom kmr hela tiden
oftast när jag pratar i telefon av ngn anledning
jag har haft många skrikutbrott idag


   
SvaraCitera

Paseo:

HUR kontrollerar ni er ilska???

Blir VÄÄÄLDIGT SÄLLAN ilsken. Men när det händer brukar jag bli fysisk på saker (om något). Skulle fel person göra mig ilsken skulle jag nog kunna bli fysisk mot denne med. Men handlar det om en person jag tycker om så tar jag ut det på saker, eller inte alls.

Det senaste jag minns var väl när jag blev frustrerad på sambo och knölade ihop en 0,5l-flaska.

Annars har det mest gått ut över armstödet på soffan och soffbordet... och en PS3-kontroll jag slog i knät på mig själv (och tappade den så den flög i golvet och några knappar lossnade). [blush]


   
SvaraCitera

Gråter. Gärna i duschen.


   
SvaraCitera

Försök tänka efter och förstå varför personen gör som de gör. Har hjälpt mig en del.


   
SvaraCitera

Vilken puttenuttifjuttisötiplöttigulletråd[love][love][love]

[love]


   
SvaraCitera

Paseo:

jisses amalia vad är jag för en mänska

Female gender hmmmmmmmmmmm[surprised]


   
SvaraCitera

Jag var vän med en sjukt ilsken tjej förut, Hände det någonting obetydligt så kastade hon sönder glasrutor till höger och vänster. Det var verkligen inte trevligt att vara där när husvärden ringde på dörren ^^


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

dvärgkastarn:

Försök tänka efter och förstå varför personen gör som de gör. Har hjälpt mig en del.

ja jaaa detta är jättebra. när jag blir förbannad på att en människa inte talar ordentligt så jag förstår o faktiskt tänker på att denne inte pratat svenska så länge så lugnar jag ner mig o blir respektfull. dock vill ilskan ta över jag måste måste måsteeee lära mig respektera.

ToxicWithaHintOfSteam:

Female gender hmmmmmmmmmmm[surprised]

tänk då när jag har pms [badgrin]

Olycklig:

Jag var vän med en sjukt ilsken tjej förut, Hände det någonting obetydligt så kastade hon sönder glasrutor till höger och vänster. Det var verkligen inte trevligt att vara där när husvärden ringde på dörren ^^

hmmm ok skönt å veta att ngn är värre. jag brukar inte slå sönder glasrutor till höger o vänster ooo nononono.


   
SvaraCitera

Paseo:

tänk då när jag har pms [badgrin]

Va hemskt trodde du hade det när du skrev den här tråden[surprised]


   
SvaraCitera
mynona

Ja, det känns som ett misslyckande att bli emotionell.

Paseo:

HUR kontrollerar ni er ilska???

Liknöjdhet, liknöjdhet, liknöjdhet. I de allra flesta fall brukar det som gör en arg inte vara värt att bli arg för: om människor man inte tycker om gör en arg, till exempel, så är de inte nog viktiga för att man ska slösa en stund av sitt liv på en känsla som får en att må dåligt.


   
SvaraCitera
höna

Paseo:

HUR kontrollerar ni er ilska???

blir nästan aldrig så arg.

om jag blir så arg håller jag oftast käften. beroende på vem det är så kan jag skrika lite också. men det sker bara mot familjemedlemmar.


   
SvaraCitera

GILLAR DEN HÄR TRÅDEN
BLIR FAN FÖRBANNAD NÄR FOLK ÄR SÅ JÄVLA DUMMA I HUVUDET OCH INTE FATTAR


   
SvaraCitera