Aviseringar
Rensa alla

okänd som säger hej?


Ämnesstartare

Jag säger alltid hej tillbaka till någon som säger hej först.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

chicken 😀 hehe

[blush] men vad ska man säga liksom? kan inte prata bara sådär ju[blush] eller..eh, iofs säger jag sällan något viktigt.. men AH DU FATTAR


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maskrus:

men vad ska man säga liksom? kan inte prata bara sådär ju eller..eh, iofs säger jag sällan något viktigt.. men AH DU FATTAR

skojade bara med dig 😀 jag brukar inte göra det heller :p förutom om det är ngn som jag känner bra 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

säga hej tillbaka?

typ[zzz] händer mig ibland[shake] en gång har det tillomed hänt att random tjej har typ stannat och tittat mig i ögonen och sedan börjat imitera en hund[shake] var jätteläskit[shake] sen så var det en en gång som en tjej som jag inte visste vem det var cyklade förbi mig och typ tittade på mig och immiterade en bil[shake]

mopsen:

Jag skulle FREEEEEAKA OUT!
Skulle tro att et var en UMare: S:S:S:S:SS:S:S:S:S: SPRINGA BORT

jag ska leta upp dig och säga hej till dig bara sådär och sen filma och lägga upp på youtube[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

skojade bara med dig 😀 jag brukar inte göra det heller :p förutom om det är ngn som jag känner bra 😛

aha[blush] när ja tänker efter så brukar jag knappt börja prata med de jag känner...[tard]


   
SvaraCitera

Pappbox:

Säga hej tillbaka och sen undra vem personen förväxlat mig med

[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag säger hej tillbaka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tar fram den


   
SvaraCitera

kritrott:

Tar fram den

Tar fram vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knarko:

vad skulle du göra? 🙂

En utländsk kille frågade om han fick sitta mittemot mig på tåget det resulterade i en 2timmar lång diskussiion om allt möjligt(mest sex) och ahn taffsade coh ville knulla[cry]
SKA ALDRIG MER VARA VÄNLIG MOT FRÄMMANDE MÄNNISKOR!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har förresten kommit på att jag alltid säger samma sak som den andra säger fast två gånger^^ typ

den: "hej"
jag: "hejhej"

eller

den: "hallå"
jag: "hallå hallå"

[zzz][zzz][zzz]


   
SvaraCitera

Händer att jag säger det till folk jag inte känner, rätt kul att se deras reaktion.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Insert name here:

Tar fram vad?

Plånboken, den som är trevlig och hälsar på mig får en peng.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Säga hej tillbaka och sen undra vem personen förväxlat mig med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säga hej, gå vidare å börja tänka på att jag måste börja dricka mindre [crazy]


   
SvaraCitera