Aviseringar
Rensa alla

Okej att adda flörten?


Ämnesstartare

Vad tycker ni? Är det okej att adda skolflörten? Vi har haft ögonkontakt ungefär varenda dag i typ 2 veckor nu. Jag är sjukt intresserad av han och om jag får rätt vibbar så verkar han också det. Grejen är den att ingen vågar ta första steget. Jag vet att adda honom på facebook eller msn är en sjukt feg väg! Är det HELT fel eller är det i alla fall OKEJ? Måste bara få tag på honom! Vad tycker ni? Några i samma situation?


   
Citera

Adda på bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Adda på bara.

Jag är så rädd att han inte skulle acceptera och att det skulle skapa pinsam stämningen i korridoren. Vad är bäst? Face eller msn?


   
SvaraCitera

petronellasss:

Jag är så rädd att han inte skulle acceptera och att det skulle skapa pinsam stämningen i korridoren. Vad är bäst? Face eller msn?

Msn är bäst, mer privat.
Varför skulle han inte acceptera, man accepterar väl alla man inte tycker illa om liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Varför skulle han inte acceptera, man accepterar väl alla man inte tycker illa om liksom.

Jag vet inte! jag har ju ingen aning alls hur han tänker. båda blir så nervösa när vi möter varandras blickar...


   
SvaraCitera

petronellasss:

Jag vet inte! jag har ju ingen aning alls hur han tänker. båda blir så nervösa när vi möter varandras blickar...

Är säker på att han kommer att acceptera, han vore väldigt konstig om han inte gjorde det.


   
SvaraCitera

Nej det är dödsstraff på det.

Självklart kan du adda, du kan ju inte få mer än att han inte skriver 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Underlig:

Nej det är dödsstraff på det.

Det känns nästan som det! Sånt här gjorde jag när jag var 12. är rädd för att verka för feg...


   
SvaraCitera

petronellasss:

Det känns nästan som det! Sånt här gjorde jag när jag var 12. är rädd för att verka för feg...

Äh, lägg till honom så ska det nog gå bra.


   
SvaraCitera

absolut inte. skulle ju vara som att börja prata med honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

absolut inte. skulle ju vara som att börja prata med honom.

så det är helt okej?


   
SvaraCitera

petronellasss:

så det är helt okej?

ja det är inget fel iaf


   
SvaraCitera

petronellasss:

så det är helt okej?

jaaaaaaaaaa
sluta bete dig som f14 🙂
adda bara, snacka, bli kära, lev lyckliga 🙂
ännu mer fegt att inte adda [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

ännu mer fegt att inte adda

då gör jag det! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

ja det är inget fel iaf

hur reagerar ni killar när en tjej addar er sådär? som ni kanske känner igen från skolan osv 😛 det är väl individuellt, men någon slags medel-reaktion finns det väl?


   
SvaraCitera