Aviseringar
Rensa alla

Okej att ha sex trots ålderskillnaden..?


Ämnesstartare

Jag har en kompis som regelbundet har sex med sin ja, typ av & på pojkvän.. Inte så onormalt, men grejen är den att hon är 12 och han 15 elr 16. Det är alltså olagligt, men dem kör på ändå. Och dem är heller Inte ihop så någon annan än jag & några till vet. Det är alltså hemligt. Vad tycker ni om det här? Trots att det är olagligt, så har man ju ändå en egen åsikt liksom. Och hade det varit en annan grej om denna killen inte skämdes för dig inför sina vänner & var ihop med dig framför vem som helst men ändå att man har sex?

sMå gRundsKOls ProblEm meN bEhÖVeR hJäLp i aLlA FalL [smile]


   
Citera

bajsbulle98:

sMå gRundsKOls ProblEm meN bEhÖVeR hJäLp i aLlA FalL

Vad är det du behöver hjälp med?


   
SvaraCitera

Nej, det är inte okej att utnyttja småungar. Han borde hitta någon i sin egen ålder samt få prata med farbror blå lite.
Och hennes arga familj. Jag hade lynchat den nästan vuxne pojke som hade haft sex med min dotter i mellanstadiet.[cry]


   
SvaraCitera

Det lät ju onekligen lite väl "illa"

Men sedan är ju inte alla så lika andra i sin ålder, han kanske är jätteliten eller tvärt om?


   
SvaraCitera
smisk

åh blä, kräktes typ vid tanken på sex när jag var 12 :s


   
SvaraCitera

Ville ha sex med 20-åriga tjejer när jag var 7. [blush] [party]

Men känns weird när killen är äldst..


   
SvaraCitera

det är olagligt, ja
Och jag har jättesvårt att förstå vad femtonåriga killar ser hos 3-4år yngre tjejer, förutom chansen att ligga.


   
SvaraCitera

tillägger: jag var skiträdd för moppepojkar när jag var 12.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åfyfan, det är ju hemskt! 🙁 Du kan ju berätta för din kompis att hon bryter lagen varje gång hon gör det.


   
SvaraCitera

Var kåt när jag var 12.


   
SvaraCitera

Tanken hur jag har samlag med en tolvåring är nja. Väldigt skev. Jag skulle aldrig finna mig i situationen.

Jag brukar trots allt tänka att det är ett faktum om mental mognad. Ack i detta fall är antagligen denna tolvåring knappt fysiskt utvecklad alls tillskillnad från pojken i detta fall.


   
SvaraCitera

hoppas dom använder kondom


   
SvaraCitera

ellebellebi:

Åfyfan, det är ju hemskt! 🙁 Du kan ju berätta för din kompis att hon bryter lagen varje gång hon gör det.

Sedan kommer det så alldagliga svaret.
"Men vi är kära. Du kan inget göra."

Det känns så fel att hon är endast tolv. Så jag håller med dig fullkomligen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Victor Ahlén:

Det känns så fel att hon är endast tolv. Så jag håller med dig fullkomligen.

Mm! Vill hoppa ner i ett badkar med heligt vatten och jag vet inte vad! [sad]


   
SvaraCitera

ellebellebi:

Mm! Vill hoppa ner i ett badkar med heligt vatten och jag vet inte vad!

Det känns så uppenbart att det är fel och att dem så blindt inte förstår det gör mig så bekymrad. Det är vid sådana här ting vilket det är så självklart över vad som är rätt och fel.


   
SvaraCitera