Aviseringar
Rensa alla

okej emo varning


Ämnesstartare

mår piss.

Har kommit till insikt om detta:
Det är det du gör som gör dig till den du är.
men vad gör man om man inte vet vad man vill göra eller vem man vill vara? Seriöst identitetskris på hög nivå, har just fyllt arton och jag vet att det låter lame men det var som om det slog mig nu.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Du ska inte "hitta dig själv", du ska skapa dig själv.


   
SvaraCitera

Man föds antagligen som något också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du följer då bara dina instinkter och blir dem [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

då är ingen alltså ska du vara ingen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sov, läs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cashimira:

Har kommit till insikt om detta:
Det är det du gör som gör dig till den du är.
men vad gör man om man inte vet vad man vill göra eller vem man vill vara? Seriöst identitetskris på hög nivå, har just fyllt arton och jag vet att det låter lame men det var som om det slog mig nu.

"die young and save yourself"


   
SvaraCitera

Mårran:

Du ska inte "hitta dig själv", du ska skapa dig själv.

true dat


   
SvaraCitera
time
 time

Det är okej, statistik visar att identitetskriserna är som starkast mellan 15-24, och sedan faller mycket på plats.


   
SvaraCitera

Människorna blir ständigt bedragna av stimuli från sin omgivning, av sina förorenade sinnen och gamla antipatier, som alla gör dem oförmögna att behärska sig såsom de egentligen vill. Var och en av oss måste komma till klarhetom vem vi är, göra det yppersta i våra livsgärningar samt vara våra egna mästare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kloka ungdomar from time to time


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flickansvekmigikväll:

"die young and save yourself"

wtf?[tard]


   
SvaraCitera

sin identitet är väll egentligen en ganska viktig sak att fundera på, om vi gämför med annat..? 🙂 även om det är jobbigt :/
ta det lugnt, var öppen för alla ideer du får så tror jag att det som sagt 'faller på plats'


   
SvaraCitera