Aviseringar
Rensa alla

Okej för kille att ha en dildo?


Ämnesstartare

Hej igen, forum!
Förut så bad jag om hjälp att köpa en sex leksak.
Jag köpte och hämtade. Nu har jag haft den i 2 dagar och gillar den. Jag är inte homosexuell (jag har flickvän och är attraherad till motsatta könet). Men är detta vanligt? Mina kompisar har vuxit ur hela "That's gay" tanken så fort något negativt händer. Jag gillar inte analt något vidare. Jag undrar bara ifall detta är fel på något sätt? Leksaken är en dildo med vibrator.


   
Citera
Ämnesstartare

Varför köpte du en dildo och inte bara en vibrator? Om du ändå inte ska ha den i baken.

Edit: Förresten, har inte du kommit ut som gay innan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inget fel med att ha sexleksaker och inte heller något fel med att som man gilla att stimulera anus, oberoende av ditt kön eller din sexuella läggning. Så nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag köpte med dildo för att... Vettefan faktiskt...
Spelar väll inte så stor roll? Hehe stor roll xD
Tack för svaret, mediekatt! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror nog du är bög ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knulla som djur, leva som bög.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ffs är inte bög. Ni har tydligen ingen koll på vad det innebär när man är sexuellt attraherad till MOTSATTA könet. Ifall ni spenderar er tid på en sådan hemsida som Ungdomar.se så måste ni förvänta er sån här artikel. Snälla, gör allihopa (inklusive er) och sluta gå in här. Tack..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

simommrt1:

Ffs är inte bög. Ni har tydligen ingen koll på vad det innebär när man är sexuellt attraherad till MOTSATTA

I den här tråden skriver du ju att du har kommit ut.

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=301980&page=1#11236155


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

simommrt1:

. Jag gillar inte analt något vidare.

simommrt1:

en dildo med vibrator.

simommrt1:

gillar den.


   
SvaraCitera

Jag vet inte om det är vanligt. Men det är absolut inte fel i alla fall. Fortsätt göra det du tycker om och det som känns skönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska du använda den för eget bruk eller använda på tjejerna du drar hem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du ska använda den själv och du är attraherad av den så är det ganska gay tycker jag. men om du gillar det så är det inget fel med det


   
SvaraCitera
zIGGE

Ajjamen! Har en under kudden

Mys


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

simommrt1:

Leksaken är en dildo med vibrator.

Kanske lite gay.. Du kunde köpt en buttplugg istället ju, utan någon penisform.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är bi. Fick reda när jag blev kåt av när jag såg något. Kan vi hålla oss till ämnet? Alltså själva titeln på den här diskussionen. Verkar inte som att folk här är något vidare toleranta.. Frågar någon personal här istället, få se ifall dom trackar en. Till dess: Fucktown .


   
SvaraCitera