Aviseringar
Rensa alla

Okej.. här har jag rätt people


Ämnesstartare

Respekterar andra religioner men alltså den dummaste religionen är ; (hinduism) för att, dem tror på kvinnor & män tex. en kvinna har ; 5 ögon.. 4 armar, en märke i handen, en gittarr.. 100 människohuvuden halsband, asså skiit dum.. & buddishm, & gandi, själva dem e dumma.. dem tror totalt på figurer faan, men the light is ; ISLAM! ALLAH IS THE BEUTIFLY, LÄNGE LEVE ISLAM... Stolt över mig sj att e muslim, & er andra muslimer..

Att va muslim är för mig ::

RESPEKT
KÄRLEK
MÄNSKLIGHET


   
Citera

Du är ful.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Även icke-muslimer ska respektera musilmer. Svennar är utskämda där jag bor hahaha när dom blir gamla ser dem ut som ruttna spöken. Ni gör inget annat än att dricka öl och er mamma låter er ha se...xxexx när ni är minderårig för helsicke så vad är det med ert land?


   
SvaraCitera

okej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

satanist:

Du är ful.

Jag ee en stolt muslim men bråka inte muslimer och krister och judar ... låt ingen ta bort islam ifrån dej, är du en riktig muslim så har du islam i hjärtat. Du kan nt bara säga jag e muslim men jag går på fest äter gris jag supar jag visar mina boopies. Utan, om du e muslim lyssna på quoranen och följ ditt hjärta. Det är det ända sättet att få rätt svar. Du och din tro klår allt. Men det e bara du som vet det. Låt ingen sänka dej. Du är en muslim, och du är mycket bra<3 (jag tror allafall du är det)

Du vet min mamma har en sån burk shal som täcker kroppen och huvudet och ansiktet och sen kommer några svenskar och frågar skämms du inte eller hur kan du gå så? men min mamma bryr sig inte HOn bara går och säger det är varmare i helvetet [bigsmile]


   
SvaraCitera

Ellvira:

Även icke-muslimer ska respektera musilmer

Nej. Muslimer skall man icke respektera.


   
SvaraCitera

Ellvira:

jag e muslim men jag går på fest äter gris jag supar jag visar mina boopies

[y]


   
SvaraCitera

Man ska inte respektera troende och religiösa människor. Det är endast personer som vägrar acceptera våran värld och hur den faktiskt ser ut och är uppbyggd, samt tecken på ointelligens. Man ska definitivt inte visa respekt för majoritetens muslimer då anti-sionism i prinicip ingår i deras heliga skrift.


   
SvaraCitera

Ellvira:

Att va muslim är för mig ::

du är knappast muslim [zzz]


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera